makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

کنترل 80 درصد از مرزهای شرق کشور

فرمانده کل نیروی انتظامی با مثبت ارزیابی کردن طرح انسداد مرزهای کشور گفت: در کنترل مرزها بویژه شرق کشور و استان سیستان و بلوچستان به 80 درصد اهداف و برنامه های خود دست یافتیم. 

سردار سرتیپ 'اسماعیل احمدی مقدم' گفت: اگر ناامنی هایی که در اثر بی ثباتی کشورهای همسایه یا با قصد شیطنت از سوی سرویس های اطلاعاتی دشمن از مرزهای سیستان و بلوچستان به داخل کشور سرریز می شود را حذف کنیم، این استان پهناور متناسب با میزان جمعیت و سایر شاخص هایش نرخ جرم پایینی دارد.

وی تصریح کرد: مرزهای سیستان و بلوچستان به جز یک بخش کوچک کوهستانی کاملا تحت کنترل و امن هستند و با تکمیل طرح انسداد مرزها شرایط به حد مطلوب خواهد رسید.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: جرایمی نظیر اخاذی، آدم ربایی، سرقت مسلحانه و قتل که قبلا در سیستان و بلوچستان آمار نگران کننده ای داشت امروز در حد پایینی بوده و حتی از برخی دیگر استانها کمتر است.

وی با بیان اینکه طرح انسداد فیزیکی مرز در بیشتر نقاط سیستان و بلوچستان اجرا شد، گفت: با ساخت جاده و برجک در قسمتی از کوههای سر به فلک کشیده و گذرگاههای سخت گذر سراوان تمام نقاط استان برای اشرار مسدود و حتی ناامن می شود.

فرمانده ناجا افزود: با کامل شدن طرح پوشش الکترونیکی مرزها و استقرار سامانه های مراقبت الکترونیکی و اپتیکی طی دو سال آینده کوچکترین تردد مرزی حتی از تهران رصد و رهگیری می شود.

احمدی مقدم اظهار داشت: این سامانه در برخی نقاط مرزی مستقر شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد