makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

5 نفر از اشرار سیستان‌ و بلوچستان دستگیر و به هلاکت رسیدند

 یک منبع آگاه گفت: در عملیات مشترک سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان، پنج نفر از اشرار سابقه‌دار و معروف در جنوب سیستان و بلوچستان دستگیر و به هلاکت رسیدند.

یک منبع آگاه اظهار داشت: عصر امروز در روستای گسک دهستان لاشار شمالی از توابع نیکشهر، عملیات مشترکی با کار گروهی اطلاعاتی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) اداره کل اطلاعات و نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان، مخفیگاه اشرار که قبلاً شناسایی شده بود، محاصره شد.

این منبع آگاه افزود: پس از اخطارهای اعلام شده از سوی نیروهای اطلاعاتی و انتظامی و استان و بی توجهی اشرار به این اخطارها، مخفیگاه آنان مورد یورش سربازان جان برکف اطلاعات و نیروی انتظامی قرار گرفت.

این منبع ادامه داد: در این عملیات، پنج تن از اشرار سابقه‌دار جنوب استان که سابقه متعدد در ناامنی و شرارت داشتند با تنگ شدن حلقه محاصره مقهور آتش پر حجم این نیروها شدند.

این منبع آگاه یادآور شد: در این درگیری، سه تن از پنج شرور در دام افتاده در دم به هلاکت می‌رسند و تعداد دو نفر نیز دستگیر می‌شوند.

این منبع افزود: در بین افراد کشته شده، شرور سابقه‌دار که سابقه چندین فقره شرارت و ناامنی را در منطقه بلوچستان داشته است به نام "پندوک بلوچ لاشاری معروف به "عبدالله کوتاه" دیده می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد