makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

مبارزه با افزایش غیرمنطقی قیمت کالاها در سیستان‌وبلوچستان

  سرپرست معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: با واحدهای صنفی که قیمت کالاها را به صورت غیرمنطقی در سیستان و بلوچستان افزایش داده‌اند، برخورد می‌شود.

به گزارش مکران به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان، محمد رفیع سلطان‌زاده در گردهمایی بازرسان این سازمان و بازرسان اصناف استان اظهار کرد: هدف از برگزاری طرح‌های نظارتی، جلوگیری از تخلفات احتمالی و برخورد با متخلفان است.

وی افزود: با توجه به فرارسیدن سال نو و افزایش تقاضای عمومی برای بسیاری از کالاها در روزهای پایانی سال و ایام تعطیلات نوروزی و لزوم کنترل و نظارت بیشتر بر وضعیت بازار کالا و خدمات به ویژه کالاهای اولویت دار این طرح نظارتی برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: از اهداف مهم این طرح جلوگیری از افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها است.

سلطان‌زاده افزود: طرح نظارتی شامل دومرحله است که مرحله مقدماتی آن بر محورهای عمومی از جمله تبلیغات، ‌اطلاع رسانی، ‌‌هماهنگی و برگزاری جلسات با دستگاه‌های مربوطه به دلیل هماهنگی است از یکم  اسفند ماه جاری آغاز شده است.

وی افزود: مرحله دوم که مرحله اجرایی این طرح است از11 اسفند ماه با هدف ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه در این ایام و پایش مستمر بازار عرضه و تقاضا و برنامه ریزی برای تأمین و توزیع و ارائه به موقع کالا و خدمات و تشدید بازرسی و نظارت بر کمبود واحدهای تولیدی و توزیعی خدماتی و رسیدگی سریع گزارشات و شکایات مردمی آغاز می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد