makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

خط‌کشی 1800 کیلومتر از محورهای جنوب سیستان و بلوچستان

  سرپرست راه‌وترابری جنوب سیستان‌و بلوچستان گفت: در آستانه تعطیلات نوروزی بیش از هزار و 800 کیلومتر از راه‌های جنوب سیستان و بلوچستان خط‌کشی شده است.

به نقل از فارس٬براتعلی حسینی اظهار کرد: با هدف افزایش ایمنی و دید کافی برای رانندگان خط‌کشی و تجدید خط‌کشی محورهای حوزه استحفاظی در حال انجام است.

وی افزود: تاکنون هزار و 800 کیلومتر از محورهای جنوب سیستان و بلوچستان خط‌کشی شده و راهداران در تلاش هستند تا قبل از آغاز تعطیلات نوروزی این میزان را به 2 هزار و 500 کیلومتر افزایش دهند.


حسینی ادامه داد: نصب 24 هزار و 500 عددعلائم انتظامی، اخطاری، مسیر نما و جهت‌نما، نصب هزار و 250 متر مربع تابلو اطلاعاتی، اجرای هزار و 800 کیلومتر خط کشی، نصب 23 کیلومتر گاردریل و نیوجرسی، اجرای 210 کیلومتر شیارهای لرزاننده، آشکار سازی 21 نقطه پر حادثه، نصب یک دستگاه تابلو پیام متغیر وی ام اس، نصب هشت دستگاه تابلو سرعت متغیر وی اس ال از مهم‌ترین اقدامات حوزه ایمنی از ابتدای سال جاری تاکنون بوده است.

سرپرست راه و ترابری جنوب سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: به منظور تکمیل محور ترانزیتی ایرانشهر‌-نیکشهر چابهار، نیز عملیات ایمن‌سازی محور در دستور کار قرار دارد که با توجه پیش بینی‌های صورت گرفته در زمینه حجم زیاد عبور و مرور از این مسیر تعویض و تعمیر علائم‌های تخریب شده و نصب جدید علائم با سرعت بیشتری در حال انجام است.

وی تصریح کرد: تاکنون بالغ بر 2 میلیارد و 800 میلیون تومان برای ایمن‌سازی محورهای حوزه استحفاظی جنوب سیستان و بلوچستان هزینه شده است.

حسینی از آغاز به کار ستاد نوروزی این اداره کل خبر داد و گفت: به منظور هماهنگی برنامه‌ریزی و آمادگی راهداران ستاد نوروزی سال 91، در جنوب سیستان‌و بلوچستان تشکیل جلسه دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد