makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

بهره‌برداری از سردخانه‌ٔ 4100 تنی منطقه آزاد چابهار

   سردخانهٔ 4 هزار و 100 تنی در منطقه آزاد چابهار از ضروریات انجام صادرات و واردات کالاهای نیازمند نگهداری در شرایط خاص است که در این منطقه افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش مکران  به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد چابهار، افتتاح سردخانهٔ 4 هزار و 100 تنی متعلق به سازمان در اسکله شهید کلانتری به عنوان یکی از زیرساخت‌های با اهمیت جهت فعالیت‌های تجاری ظرفیت جدیدی را ایجاد و توان سازمان را به شکل قابل توجهی بالا می‌برد.

این سردخانه با توجه به ظرفیت مطلوب آن در حوزه ترانزیت کالا مؤثر است و سردخانهٔ مذکور با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد ریال توسط سازمان منطقه آزاد احداث شد.

بر پایه این گزارش: سردخانهٔ 4 هزار و 100 تنی چابهار دارای سالن‌های سردخانه در دو طبقه همکف و زیرزمین، سالن‌ها در 24 اتاق مجزا تفکیک شده، 20 سالن برای بالای صفر طراحی و چهار سالن زیر صفر، مجهز به سیستم مونیتورینگ از راه دور و کنترل اتاق‌ها به صورت آنلاین، پست برق سردخانه شامل یک پست 20 کیلوولت توزیع هفت سلولی، مجهز به سیستم اعلام حریق، نصب اسپرینکلر حرارتی، سیستم اطفای حریق، مجهز به سیستم صاعقه‌گیر و مجهز به منبع بتنی ذخیره آب است.

اجرای تمامی امور سردخانه مطابق با آخرین استانداردهای ساختمان و تأسیسات ملی ایران است.

شایان ذکر است: میزان اشتغالزایی مستقیم این سردخانه 15 نفر و غیرمستقیم 40 نفر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد