makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

آماده‌سازی محورهای جنوب سیستان‌ و بلوچستان برای تردد مسافران نور

  سرپرست راه و ترابری جنوب سیستان‌و بلوچستان گفت: تمامی محورهای جنوب سیستان و بلوچستان برای تردد مسافران نوروزی آماده‌سازی شده‌اند.

به گزارش مکران و به نقل از خبرگزاری فارس ، برات علی حسینی صبح امروز در جلسه ستاد نوروزی اداره کل راه و ترابری جنوب سیستان‌و بلوچستان اظهار داشت: همه محورها برای تردد و ساماندهی مسافران نوروزی آماده‌سازی شده و مجموعه راهداران جنوب سیستان‌و بلوچستان آمادگی خدمت گذاری به تمامی مسافران را دارند به طوری که استفاده از همه محورهای فرعی و اصلی به ویژه محور ترانزیتی ایرانشهر ـ چابهار مشکل خاصی را ایجاد نمی‌کند.

وی افزود: 54 اکیپ در حوزه استحفاظی جنوب سیستان و بلوچستان آمادگی کامل برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی را دارند.

سرپرست راه و ترابری جنوب سیستان‌ و بلوچستان خاطرنشان کرد: 16 اکیپ ثابت و 38 اکیپ سیار  با 270 نیروی انسانی آماده با 170 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در حوزه‌های مختلف جنوب سیستان‌و بلوچستان استقرار خواهند یافت.

حسینی بیان کرد: 19 اکیپ امدادی و تعمیراتی در 22 محور اصلی و فرعی جنوب سیستان‌و‌بلوچستان دو هزار و261 کیلومتر راه را تحت پوشش قرار می‌دهند.

وی گفت: 11 راهدار خانه ثابت و سه راهدارخانه موقت کار خدمات دهی به مسافران نوروزی را در ایام تعطیلات بر عهده دارند.

سرپرست راه و ترابری جنوب سیستان و بلوچستان ادامه داد: 15 گشت راهداری در 14 جایگاه حوزه استحفاظی اداره کل استقرار می‌یابند و 20 دستگاه ماشین آلات مجهز به جی.پی.اس نیز در این حوزه مستقر می‌شود.

حسینی در زمینه ایمن سازی محورهای جنوب استان نیز گفت: نصب و تعمیر 24 هزار و 500 عدد تابلوهای انتظامی، اخطاری، مسیر نما و جهت‌نما و آشکار سازی 21 نقطه از نقاط حادثه خیز تاکنون در محورهای جنوب سیستان و بلوچستان انجام شده است.

وی گفت: اجرای 2 هزار و 500 کیلومتر خط کشی محورها، نصب 23 کیلومتر گارد ریل و تعمیر گاردریل‌های آسیب دیده، نگه‌داری و روشنایی راه و تونل به طول 30 کیلومتر در راه‌های شریانی و نقاط حادثه خیز از مهم‌ترین اقدامات ایمن‌سازی این اداره کل بوده است.

سرپرست راه و ترابری جنوب سیستان‌و بلوچستان با بیان اینکه نیروهای پلیس راه به طور موقت در منطقه نیکشهر مستقر خواهند بود، افزود: بر این اساس فعالیت ستاد نوروزی اداره کل راه و ترابری جنوب سیستان‌و‌بلوچستان از 25 اسفند 90 آغاز و تا 15 فروردین 91 ادامه خواهد داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد