makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

خدمات دولت در ایام نوروز در استان سیستان و بلوچستان

خبرگزاری آریا- معاون راهداری اداره کل راه و ترابری سیستان و بلوچستان گفت: 400 نفر از پرسنل اداره کل راه و ترابری سیستان و بلوچستان در محورهای سطح حوزه استحفاظی به مسافران نوروزی خدمات ارائه می دهند.

به گزارش آریا،  ملک محمد راهواره در جلسه کارگروه تخصصی حمل و نقل، ایمنی و ترافیک، بحران و امداد ونجات و حوادث غیرمترقبه عملکرد ستاد نوروزی این اداره کل را تشریح کرد.
وی افزود: تجهیز 60 دستگاه خودروی گشت راهداری برای حضور مستمر در محورهای پر تردد، تجهیز 10 باب راهدارخانه جهت اسکان مسافران در راه مانده، تجهیز و آماده سازی 24 سکوی نماز بین راهی و دو مسجد، آمادگی 400 نفر از پرسنل راهداری برای حضور فعال در محورهای سطح حوزه استحفاظی، تجهیز 30 اکیپ سیار تعمیراتی جهت ارائه خدمات خودرویی به مسافران نوروزی، استقرار تعداد 17 تخته چادر راهداری در محل پاسگاه های پلیس راه در سطح حوزه استحفاظی از جمله خدمات این اداره کل برای نوروز سال 90 است.
وی ادامه داد: خطکشی 1569 کیلومتر و تهیه و نصب علائم انتظامی، اخطاری، و مسیرنما به تعداد 17 هزار و 426 عدد در سطح محورهای استان از جمله مهمترین عملکرد حوزه راهداری اداره کل راه و ترابری استان است.
معاون راهداری اداره کل راه و ترابری استان در ادامه محدودیت های ترافیکی نوروز 90 را تشریح کرد.
در ادامه جلسه نمایندگان اداره کل حمل و نقل، پلیس راه، نیروی انتظامی، هلال احمر، اورژانس، نیروی انتظامی برنامه های خود را برای نوروز 90 تشریح کردند.
* هماهنگی ادارات در زمینه حوادثی که در زمان شرایط جوی نامساعد از جمله طوفان گرد و خاک، بارندگی و..، انجام عملیات روشنایی بلوار خلیج فارس تا قبل از سالجاری، تامین گشت نامحسوس برای پلیس راه های استان توسط دو اداره کل راه و ترابری، استقرار جرثقیل به تعداد یک دستگاه در محل استقرار هر پلیس راه در ایام نوروز، نصب علائم در نقاط پرحادثه، شستشوی علائم قبل از سال جاری، راه اندازی و تجهیز سرویس های بهداشتی نمازخانه های بین راهی تا قبل از سال جاری از جمله مصوبات این کارگروه بود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد