makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

معاون استاندار:معرفی توانمندیها و ظرفیتهای استان

معاون استاندار سیستان و بلوچستان:

معاون برنامه ریزی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مسوولان روابط عمومی ها باید با مدیریت در اطلاع رسانی، توانمندیها، ظرفیت ها و واقعیت های استان را معرفی کنند. 

    'رجبعلی شیخ زاده' روز چهارشنبه در دیدار با مدیر و کارکنان روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان با اشاره به گستردگی و توانمندیهای فراوان سیستان و بلوچستان افزود: انعکاس این توانمندیها، ظرفیت ها و چهره زیبای استان از وظایف روابط عمومی ها با همکاری رسانه ها است.

وی بیان کرد: تامین امکانات و ایجاد رفاه و آسایش برای مردم از اولویت های کاری مسوولان استان است که باید مردم از طریق اطلاع رسانی درست از آن آگاهی یابند.

وی افزود: اگر به دنبال افزایش شاخص های توسعه و سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان هستیم باید احساس امنیت را افزایش دهیم.

معاون برنامه ریزی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سرمایه گذاران نباید غیر از تمرکز بر روی کار، دغدغه دیگر داشته باشد برهمین اساس باید با برنامه ریزی مناسب شرایط حضورشان در این استان فراهم شود.

شیخ زاده اظهار داشت: فراهم کردن این شرایط بر عهده رسانه ها و روابط عمومی دستگاه ها بعنوان حلقه ارتباطی بدنه دولت با جامعه و مردم است.

او با اشاره به اینکه روابط عمومی ها باید در کارشان هوشیار باشند گفت: روابط عمومی ها اگر رفتار صادقانه و محبت آمیز با مردم را سرلوحه کارشان قرار دهند، می توانند در افکار عمومی جایگاهی داشته باشند.

وی تاکید کرد: باید به این نکته نیز توجه داشت که استان نیازی به بزرگنمایی ندارد و همین که داشته های آن با بهترین اصول روابط عمومی و خبری مطرح شود موجی از تغییر نگاه ها به سیستان و بلوچستان در کشور راه می افتد.

شیخ زاده گفت: مردم به کارآمدی و توانمندی نظام جمهوری اسلامی اعتقاد دارند و اگر با صداقت خدمات مطرح شود پذیرش عمومی همانند اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها بالا می رود.

معاون برنامه ریزی استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: به برکت انقلاب تمامی زیر ساخت ها در استان فراهم شده و اکنون باید مدیریت مصرف این امکانات در جای جای استان اعمال شود.

او ادامه داد: وجود بازارچه های مرزی متعدد، نمونه بارزی بر این ادعا است که با برنامه ریزی مناسب دو سویه می توان بهترین تولید ثروت را برای مرزنشینان و تاجران داخلی داشت.

وی با بیان اینکه ایجاد اشتغال و افزایش احساس امنیت از مهمترین اهداف نظام جمهوری اسلامی در سراسر کشور است گفت: از ابتدای امسال تا کنون 39 هزار و 870 شغل پایدار در استان ایجاد شده است که اهتمام جدی دولت را نشان می دهد.

رییس اداره روابط عمومی و امور بین الملل استانداری سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار اظهار داشت: با توجه به تلاش ها و خدمات ارزنده دولت در اقصی نقاط استان، شایسته است که روابط عمومی ها این خدمات و تلاش ها را به نحو مطلوبی به اطلاع مردم برسانند.

'علیرضا براهویی' یکی از وظایف اصلی روابط عمومی ها را تبلیغات و انتقال دستاوردها و فعالیتهای صورت گرفته توسط مسوولان در سراسر کشور به مردم عنوان کرد.

وی افزود: اجرای طرح های بزرگی مانند ایجاد راه آهن زاهدان - کرمان، انتقال گاز از عسلویه به ایرانشهر، آغاز عملیات راه آهن چابهار-زاهدان- مشهد و اجرایی شدن طرح گازرسانی به شهرهای زاهدان-خاش- بمپور نشان از عزم جدی دولت و مسوولان استان برای حرکت به سمت توسعه و پیشرفت است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد