makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

هدفمندی یارانه‌ها با همت مضاعف مسئولان انجام شد

امام جمعه اهل سنت عسلویه گفت: هدفمندی یارانه‌ها با همت مضاعف مسئولان انجام شد.

به گزارش "بیداری اسلامی"، شیخ ‌ابراهیم محمدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه اهل سنت عسلویه با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوا اظهار داشت: اسلام بدون تردید کامل‌ترین دین است و رعایت دستورات اسلام و قرآن موجب رسیدن به سعادت دنیا و آخرت می‌شود و همه باید به سمت خداوند حرکت کنیم.

بر اساس گزارش فارس، وی افزود: دستورات الهام‌بخش اسلام از تمام دستورات بهتر و بالاتر است و هر‌کس می‌خواهد زندگی سالمی داشته باشد باید از دستور اسلام پیروی کند.

امام جمعه اهل سنت عسلویه در ادامه با تاکید بر لزوم ادب و احترام والدین خاطرنشان کرد: در اسلام نسبت به تکریم و احترام والدین سفارش بسیار زیادی شده و از بهترین اعمال شمرده شده و هم شیعه و هم سنی به این امر اعتقاد دارند.

محمدی تصریح کرد: هر‌کس به ما نیکی کند ما هم باید در مقابل آن نیکی کنیم و پدر و مادر که از اول عمر به ما خوبی کرده‌اند، شایسته است که همواره مورد احترام ما باشند و به ویژه در کهنسالی باید یار و یاور والدین خود باشیم.

وی ادامه داد: خداوند در قرآن فرموده است که پس از پرستش خداوند باید به والدین احترام بگذاریم و در واقع این امر نشان دهنده اهمیت بسیار زیاد والدین است.

امام جمعه اهل سنت عسلویه در ادامه با تبریک فرا رسیدن سال نو یادآور شد: سالی که گذشت سالی موفقیت‌آمیز برای ایران اسلامی بود و با وجود تحریم‌ها شاهد تلاش مسئولان برای سربلندی بودیم و در واقع همت مضاعف و کار مضاعف مسئولان موجبات موفقیت بیش از پیش کشور را فراهم کرد.

محمدی عنوان کرد: در سال گذشته اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها مهم‌ترین رویداد اقتصادی بود که با همراهی مردم و با تلاش و همت مضاعف دولت تا حد زیادی موفق بود و البته در سال آینده نیز باید با تدبیر دولت این امر تداوم یابد.

وی اضافه کرد: در سال 90 باید تصمیم بگیریم مسیر صحیح زندگی را انتخاب کنیم و باید با صله رحم و دید و بازدید با دوستان و خویشاوندان در تحکیم دوستی‌ها تلاش کنیم و کسانی که وسعت مالی بیشتری دارند باید به مستمندان کمک کنند.

محمدی گفت: همه باید دست به دست هم بدهیم و با همه توانمندی برای موفقیت این نظام تلاش کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد