makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

در سال 89 هشت میلیارد ریال به مساجد اهل سنت گلستان کمک شده است

در سال 89 هشت میلیارد ریال به مساجد اهل سنت گلستان کمک شده است

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با اشاره به کمک 8 میلیاردی ریالی به مساجد اهل سنت استان در سال 89 گفت: مساجد محل علم آموزی و هم محل عبادت است و طلاب و علما به عنوان مدیران این مراکز علم و عبادت محسوب می شوند.

به گزارش "بیداری اسلامی"، علیرضا جمشیدی امروز در جمع مبلغین و ائمه جماعات مساجد اهل سنت گلستان با موضوع 'لزوم برخورداری علما و روحانیون از بصیرت و علم زمان از دیدگاه مقام معظم رهبری' افزود: رسالت انبیا و علما و ائمه جمعه همه یکی است و این رسالت بدون شک بسیار خطیر و سنگین می باشد و باید در این زمینه بصیرت و آگاهی کامل داشت.

به گزارش ایرنا، به گفته وی، پیامبر (ص) در مسجد هم عبادت می کردند و هم مباحث علمی را مطرح می کردند و باید این سیره نبوی به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

وی تصریح کرد: فرهنگ اقامه نماز، زکات، ذکات و امر به معروف و نهی از منکر باید مانند سیره نبوی به یک فرهنگ عمومی در جامعه تبدیل شود.

وی ادامه داد: اگر خواهان یک جامعه امن هستیم و می خواهیم از برکات و نعمت های الهی بهره ببریم و استفاده نمائیم، باید این مسائل در کشور رعایت شود و در این زمینه داشتن بصیرت و آگاهی از موقعیت شرایط و مکانی برای همه به ویژه علما و ائمه جمعه و جماعات لازم است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان افزود: امام خمینی (ره) یک آگاهی و بصیرت کامل داشتند و دشمن شناس و موقعیت شناس خوبی بودند که اظهار نمودند انقلاب اسلامی ما یک تحفه و نعمت الهی بود و ما باید قدر این نعمت بزرگ الهی را بدانیم و از آن محافظ و حراست نمائیم.

به گفته جمشیدی، این صیانت از انقلاب و نظام که تلاش های زیادی برای به ثمر رسیدن آن صورت گرفت، جزء با بصیرت اقشار، آحاد و گروههای مختلف جامعه میسر نخواهد شد که در این زمینه علما و روحانیون باید پیشگام پیشقدم باشند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد