makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

دیدگاه افراد خود فروخته

در آغاز سخن باید گفت چه خوب است افرادی که به اصطلاح روشنفکر و صاحب فکر هستند ( رضا حسین بر ) از اتفاقاتی که در جهان ،به خصوص انقلابهای اخیر رخ می دهد اطلاع کافی در مورد چرایی شکل گیری ،چگونگی شکل گیری ، طرز اجرا واهدافشان داشته باشد تا بتواند بدور از قرض ورزی تحلیلی روشن از آن ارائه بدهند. 

اولا" شما بر اساس چه منطقی، بی قانونی افرادی معلوم الحال را به ملتی با فرهنگ و متمدن که نسبت به عقیده خود برای اهداف انسانی تا پای جان در کنار نظام جمهوری اسلامی هستند را نسبت می دهید ؟

دوما" اگر مشاهده می شود که درکشورهای عربی انقلابی رخ داده این  حرکت ساختار شکن عرب، الگو گرفته از انقلاب اسلامی ایران می باشد زیرا  در طول 32 سال نظام جمهوری اسلامی ایران زیر سلطه هیچ قدرت استکباری نرفته و همین باعث شده تا ایران به کشوری با عزت و پر قدرت تبدیل شود که دست هیچ قدرت نا مشروع در سایه لطف خداوند به آن نرسیده.همین مقاومت جانانه چند ساله ملت شهید پرور ایران را که باعث بدست آوردن هویتی از دست رفته و عزتی والا شده ملتهای عرب مشاهده می کنند و با کوچکترین مقایسه بین شرایط کنونی خود با ملت ایران  درمی یابند که در طول تاریخ چه ستمها از سوی کشورهای به ظاهر دوست غربیشان به آنها روا که نشده است و چنین عزت آنها و شخصیت جهانیشان پایمال شده است .

چرا بدنبال کم رنگ نشان دادن و یا از بین بردن حقیقت هستید ؟چرا در مصداق اشتباه می کنید؟!!

خوب است کمی با دقت بیشتری به مسئله انقلابهای عربی نگاه کنیم .هرجا انقلابی رخ دهد نا گزیر افرادی در آن زخمی و یا کشته خواهند شد حال چطور میشود در مصر و تونس انقلاب علیه دولت آنهم دولتی که مورد حمایت اسرائیل و آمریکا باشد که سالهاست نفت آنها را با کمترین قیمت و حتی بصورت رایگان در اختیار گرفته اند انقلاب رخ دهد و کشته ای نداشته باشد؟با چه وجدانی کشتار مردم مصر و تونس را کتمان می کنید؟مگر چشمهای شما مشکل بینایی دارد که شلیک نظامیان را از فاصله چند متری به انقلابیون نمی بیند مگر ندیدید عبور ماشینهای نظامی را از روی مردم آنهم چندین بار ؟!! از شما بعید است که چنین سبک حرف بزنید.

شما نظام ایران را متهم به اعدام افراد و کشتار در رابطه با انقلاب می کنید . اگر کمی انصاف می داشتید ،اهل حقیقت وبصیرت بودید در مطالعه در اوضاء و احوال مردم کشورهایی که برای آنها سینه چاک میکنید  و با مراجعه به آماری که از خود آنها منتشر می شود  میدانستید که چطور این کشور ها با استبداد حکومت داری می کنند ، تا صدای مظلومی بر علیه دولت برای خواسته های مشروع بلند میشود  آنرا به امنیت ملی ربط داده و آن را خفه می کنید ؟

 انسان چنین فکر می کند که دشمن را باید رها و امثال شما افراد منافق را مهار کند !!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد