makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

اختصاصی / نماینده دائم روسیه :

گزارش کارشناسان هسته ای سازمان ملل درباره ایران با بی دقتی تهیه شده بود

نیویورک- نماینده دائم روسیه در سازمان ملل با انتقاد از گزارش کارشناسان هسته ای سازمان ملل مبنی بر تلاش ایران برای نقض تحریم ها، گفت : از آنجا که این گزارش سطحی و از روی بی دقتی تهیه شده بود ،روسیه با آن مخالفت کرد. 

  

 

برخی از رسانه های غربی در آستانه نشست کارشناسان هسته ای سازمان ملل درباره ایران که روز پنجشنبه برگزار شد، با ایجاد جنگ روانی و خبرپراکنی های دروغین به نقل از یکی از این کارشناسان سازمان ملل خبر دادند که تهران تلاش می کند تحریم ها را نقض کند.

'ویتالی چورکین' در گفت وگویی اختصاصی با ایرنا در این زمینه اظهار داشت : در این گزارش پیشنهاداتی وجود دارد که کارشناسان ما با آن موافق نیستند و مسکو با آن گزارش مشکل دارد.

نماینده دائم روسیه گفت : ما با دیگر همکاران خود در کمیته تحریمها دراین باره بحث و گفت و گو خواهیم کرد.

چورکین تاکید کرد : درباره نتایج و پیشنهاداتی که از سوی هیات کارشناسان ارائه شده بیش از سه صفحه دلیل و مدرک ارایه دادیم که این گزارش اشتباه است به همین دلیل با آن مخالفت کردیم.

سایت خبری العربیه که دائما در حال تهیه گزارش های دروغین و سرتاسر ضد ایرانی است ،در اقدامی شتاب زده و غیر حرفه ای اقدام به انتشار خبری به نقل یکی از کارشناسان هسته ای سازمان ملل (بدون درج نام و یا ذکر کشور متبوعش )کرد و مدعی شد این کارشناس اعلام کرده است که تهران تلاش کرده اسلحه به سوریه بفرستد به همین دلیل کارشناسان هسته ای قصد دارند گزارش خود را به شورای امنیت ارایه کنند.

سایت خبری العربیه به حدی در تهیه خبرها و گزارش های ضد ایرانی اغراق و عجله می کند که در چندین مورد اشتباهات فاحشی به لحاظ ویراشی و غلط املایی داشته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد