makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

پنج هزار واحد مسکن مهر در لرستان آماده بهره برداری شد

خرم آباد _ مدیرکل اداره مسکن و شهرسازی لرستان گفت: با اتمام عملیات اجرایی پنج هزار واحد 'طرح مسکن مهر' در این استان آماده بهره برداری و تحویل به متقاضیان شده است. 

  

 

به گزارش این اداره کل، 'شهرام ملکی' افزود: برای ساخت این تعداد واحد مسکونی که در قالب طرح مسکن مهر اجرا شده یک میلیارد ریال تسهیلات کم بهره با سود چهار تا هفت درصد به متقاضیان پرداخت شده است.

وی اظهار داشت: همچنین تا پایان امسال عملیات اجرایی شماری دیگر از واحدهای طرح مسکن مهر با هزینه دو هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداختی در لرستان به پایان می رسد.

مدیرکل اداره مسکن و شهرسازی لرستان افزود: سهم این استان در بخش مسکن مهر 35 هزار واحد مسکونی بوده که تاکنون قرارداد ساخت 32 هزار واحد آن منعقد شده و از این تعداد 27 هزار واحد نیز پروانه ساخت دریافت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه لرستان سالانه نیازمند ساخت حدود 9 هزار واحد مسکونی برای تامین نیازهای موجود است گفت: پارسال فعالیتهای چشمگیری برای ایجاد تحول در اجرای طرح مسکن مهر در این استان انجام شد به نحوی که جایگاه لرستان از رتبه 31 در بین استانهای کشور در زمینه اجرای مسکن مهر به رده 15 ارتقا یافته است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد