makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

فرماندار ایرانشهر خبر داد:

عزام بزرگ‌ترین کاروان به مرقد امام از ایرانشهر              

خبرگزاری فارس: فرماندار ایرانشهر گفت: به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، بزرگ‌ترین کاروان زائران  

مرقد امام از ایرانشهر اعزام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایرانشهر، رحمدل بامری ایرانشهر ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) در فرمانداری ایرانشهر با گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب و شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس، امام خمینی (ره) را منشأ سعادت و افتخار ملت ایران نامید و اظهار داشت: امام خمینی (ره) متعلق به گروه و یک منطقه نیست بلکه متعلق به همه مسلمانان آزادیخواه و بیدار جهان است.

وی برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) را به منزله زنده نگه داشتن فرهنگ حسینی امام و پیروی از خط مشی آن عزیز سفر کرده عنوان کرد و افزود: امروز دامنه موج بیداری اسلامی روز به روز گسترده‌تر می‌شود و اینها همه از برکات امام خمینی (ره) است.

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در امور اهل سنت ایرانشهر نیز در ادامه این جلسه گفت: امسال 10 ویژه‌برنامه از سوی نهاد همزمان با سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در سطح شهرستان ایرانشهر برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام موسی‌الرضا تیموری بیان کرد: تعدادی از علما و مبلغان اهل سنت نیز برای شرکت در ویژه‌برنامه بزرگداشت بیست و دومین سالگرد ارتحال امام به تهران اعزام می‌شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ایرانشهر نیز اظهار داشت: در مکتب امام خمینی (ره)، عزت‌مداری و عدالتخواهی حاکم است.

حجت‌الاسلام عیسی بزمانی افزود: مکتب امام بزرگوار که مکتب حقیقی اهل بیت (ع) و ارزش‌ها و اصول اسلامی است امروز رو به گسترش است.

فرمانده سپاه ناحیه ایرانشهر هم گفت: ما در اعزام افراد به حرم مطهر حضرت امام (ره) برای شرکت در ویژه‌برنامه‌های سالگرد ارتحال امام (ره) هیچ گونه محدودیتی نداریم.

منوچهر شفیعی خاطرنشان کرد: امسال در تلاشیم تا بزرگ‌ترین کاروان از شهرستان ایرانشهر برای زیارت مرقد مطهر امام خمینی (ره) اعزام شود.

در پایان جلسه، برای برگزاری هر چه بهتر ویژه‌برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) پنج کمیته در شهرستان تشکیل شد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد