makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

استاندار سیستان‌وبلوچستان بررسی کرد

چگونگی روند بررسی نامه‌های مردمی به رییس‌جمهور

استاندار سیستان‌وبلوچستان در بازدید از ستاد پردازش نامه‌های دور سوم سفر ریاست جمهوری چگونگی فعالیت این ستاد را مورد بررسی قرار داد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از زاهدان، استاندار سیستان و بلوچستان در بازدید از ستاد پردازش نامه‌های دور سوم سفر ریاست جمهوری و هیأت دولت، چگونگی فعالیت این ستاد در ثبت و تلخیص مکاتبات انجام شده و ارجاع آن به دستگاه های مرتبط را مورد بررسی قرار داد.

علی محمد آزاد گفت: از 173هزار و 460 مکاتبه و نامه مردمی به رییس جمهوری در دور سوم سفر استانی، تاکنون 20هزار و 151فقره برای پاسخگویی به مدیران اداره ها و نهادهای دولتی استان ارجاع شده است.

وی در این بازدید اظهار داشت: باید تمام اقدامات لازم از سوی ستاد پردازش نامه های دور سوم سفر ریاست جمهوری و هیأت دولت و پاسخگویی به نامه ها توسط مدیران و مسوولان با دقت انجام شود.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بازگشایی و تفکیک تمامی نامه های جمع آوری شده به اتمام رسیده و اکنون در مرحله ثبت و ارجاع به دستگاه های مرتبط است.

وی افزود: بر اساس پیش بینی حداکثر تا سه ماه آینده به تمامی مکاتبات پاسخ داده و برای اطلاع به آدرس متقاضیان ارسال می شود.

آزاد با اشاره به اینکه به تمامی مکاتبات و نامه های مردمی پاسخ داده خواهد شد گفت: حدود 75 نفر در ستاد پردازش نامه های دور سوم سفر رییس جمهوری مشغول انجام مراحل بازگشایی، تلخیص، ثبت و ارجاع مکاتبات به دستگاه های مسوول هستند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد