makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

بخشدار مرکزی خاش:

تمام روستاییان خاش تحت پوشش بیمه هستند

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی خاش گفت: 100 درصد جمعیت روستایی و عشایر خاش تحت پوشش بیمه خدمات درمانی هستند.

حمیدرضا شهرکی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: طرح بیمه خدمات درمانی در روستاها و عشایر خاش از ابتدای آغاز دولت نهم خانه به خانه به صورت لکه‌گیری آغازشد به طوری که هم‌اکنون 100 درصد جمعیت روستائی و عشایر خاش زیر پوشش بیمه خدمات درمانی هستند.

وی به برگزاری جلسه شورای اداری خاش اشاره کرد و گفت: به منظور توسعه فرهنگ بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر جلسه شورای بخش مرکزی خاش با حضور سرپرست صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر، منتخبی از شوراهای روستاها و دهیاران فردا در خاش برگزار می‌شود.

شهرکی گفت: آسیب شناسی محدودیت‌ها، حل کمبودها و نواقص، گسترش فرهنگ بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر، فعال کردن کارگزارن از اهداف برگزاری این جلسه است.

بخشدار مرکزی خاش ادامه داد: بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر نماد عدالت اجتماعی در جامعه است و نمونه بارز توزیع یکسان خدمات به تمامی اقشار جامعه در نظام است.

شهرکی با بیان اینکه دولت نهم نقش اساسی در احیای بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر دارد افزود:گسترش و عمومی کردن فرهنگ بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر نیازمند یک بستر نرم افزاری است .

بخشدار مرکزی خاش تصریح کرد: کارگزاران و دهیاران خاش با انتقال فواید صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر زمینه را برای عضویت این قشر از جامعه فراهم کنند.

شهرکی با اشاره به اینکه بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر تاثیر مهم در کاهش مهاجرت می‌گذارد، افزود:100 درصد جمعیت روستایی و عشایر خاش تحت پوشش بیمه خدمات درمانی هستند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد