makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

فرمانده هنگ مرزی سراوان خبر داد:

دستگیری 9 شرور مسلح در سراوان

خبرگزاری فارس: فرمانده هنگ مرزی سراوان گفت: 9 شرور مسلح به همراه سلاح و مقادیری مهمات در محدوده مرزی شهرستان سراوان دستگیر و خلع سلاح شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس، بیژن یوسفی اظهار داشت: مرزبانان هنگ مرزی سراوان در پی کسب خبری مبنی بر تردد اشرار مسلح در منطقه، بلافاصله تدابیر لازم برای استقرار نیروهای مرزبانی در مسیرهای احتمالی اشرار، اتخاذ کردند.

وی افزود: پس از چند روز کار اطلاعاتی و شناسایی محل تردد اشرار مسلح، مرزبانان روز گذشته با اجرای عملیات ویژه و محاصره منطقه مورد نظر، دو شرور مسلح را دستگیر کردند.

فرمانده هنگ مرزی سراوان ادامه داد: از اشرار مسلح یک قبضه سلاح کلاشینکف به همراه یک تیغه خشاب و 30 تیر فشنگ جنگی مربوطه کشف شد.

یوسفی خاطرنشان کرد: پس از بازجویی‌های انجام شده، متهمان اعتراف کردند افراد دیگر این گروه با یک دستگاه خودرو از محل متواری شدند که بلافاصله مرزبانان ضمن ردزنی، خودرو را در محلی مشاهده و آن را متوقف کردند.

وی تصریح کرد: پس از متوقف کردن خودرو، یکی از اشرار مسلح به سمت مرزبانان تیراندازی کرد اما با اقدام به موقع نیروها، خلع سلاح شد.

فرمانده هنگ مرزی سراوان افزود: این شرور به همراه 6 نفر دیگر از همدستانش دستگیر و یک قبضه سلاح کلاشینکف به همراه یک تیغه خشاب و 30 تیر فشنگ جنگی از آنان کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان نیز از کشف بیش از هزار کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان سراوان خبر داد.

غلامعلی نکوئی گفت: بیش از هزار و 500 کیلوگرم مواد مخدر طی 48 ساعت گذشته در ارتفاعات شرق کشور واقع در شهرستان سراوان از سوداگران مرگ کشف و ضبط شد.

وی بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند یک تن و 528 کیلوگرم تریاک، مورفین و کراک را کشف و ضبط کنند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: مأموران به دنبال کسب اخباری مبنی بر اینکه قاچاقچیان و سوداگران مرگ قصد دارند این محموله مواد مخدر را از مناطق مرزی سراوان وارد کشور و در فرصت مناسب به شهرهای مرکزی منتقل کنند، تحقیقات گسترده‌ای را آغاز و تمامی مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان را زیر نظر و کنترل قرار دادند.

نکوئی عنوان داشت: قاچاقچیان مواد مخدر وقتی مسیرهای تردد به عمق کشور را بسته دیدند به ناچار محموله را در محلی صعب‌العبور بارانداز کردند و متواری شدند تا در زمانی مناسب مواد مورد نظر را به داخل کشور انتقال دهند.

وی یادآور شد: با پیگیری‌ها و تلاش مأموران، محل بارانداز شناسایی و در پاکسازی از محل، هزار و 300 کیلوگرم تریاک، 220 کیلو گرم مورفین و هشت کیلوگرم کراک کشف شد که تحقیقات برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در حال انجام است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد