makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

عملیات ساخت مجتمع سیاحتی و اقامتی یادمان شهدای وحدت آغاز شد

سرباز - کلنگ آغاز عملیات ساخت مجتمع سیاحتی و اقامتی یادمان شهدای وحدت شهرستان سرباز با حضور فرمانده سپاه سلمان سیستان وبلوچستان در دوراهی پیشین واقع در محور ترانزیتی چابهار-سرباز و ایرانشهر به زمین زده شد. 

  

 

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان روز دوشنبه در مراسم کلنگ زنی این پروژه با تاکید بر اجرای فرمان الهی مبنی بر اینکه ایام خدا را به بزرگی یاد کنید، افزود: یکی از این ایام در نظام مقدس جمهوری اسلامی و این استان 'سالگرد شهدای وحدت' است.

سردار 'علیرضا عظیمی جاهد' اظهار داشت: بزرگداشت یاد و خاطره شهدای وحدت بویژه سیدالشهدای آنان شهیدان شوشتری و محمد زاده بر عموم مردم لازم و ضروری و نشان دهنده ادامه راه این عزیزان است.

وی هدف از احداث این مجتمع را زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدای وحدت و تجلیل از آنان، بیان کرد.

فرمانده سپاه سلمان استان گفت: با هماهنگی های به عمل آمده و استقبال استاندار محترم و مسوولان شهرستان سرباز مرحله نخست این طرح در 26 مهر سال جاری همزمان با سالگرد شهادت این عزیزان به بهره برداری می رسد.

عظیمی جاهد افزود: این پروژه دارای نمازخانه و مسجد، سرویس بهداشتی، استراحتگاه، پمپ بنزین و فضای سبز است و بنای یادمان شهدای وحدت با هماهنگی بنیاد شهید استان در این مکان ساخته و نصب می شود  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد