makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

رسالت بسیجیان نخبه، روشنگری جوانان جامعه است

زاهدان - فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: رسالت امروز بسیجیان نخبه با توجه به توطئه دشمنان اسلام، بیداری و روشنگری جوانان جامعه و مصون نگه داشتن آنان در مقابل هجمه های فرهنگی بیگانگان است.   

به گزارش خبرنگار ایرنا ' علیرضا عظیمی جاهد' روز دوشنبه در همایش 'بصیرتی نخبگان بسیجی' شهرستان سرباز اظهار داشت: نخبگان بسیجی باید با افزایش سطح بصیرت دینی و سیاسی جوانان راههای نفوذ دشمنان را سد کرده و آنان را در مقابل دسیسه های بدخواهان نظام اسلامی مصون سازند و دشمنان را در رسیدن به اهداف شومشان ناامید کنند.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: یکی از وظایف مهم و رسالتهای ویژه سپاه پاسداران مردم داری است.

فرمانده سپاه سلمان استان نقش نخبگان در افزایش سطح بصیرت جامعه برای مقابله با جنگ نرم را انکار ناپذیر عنوان کرد.

وی اظهار داشت: هر اندازه که نخبگان بسیجی در افزایش سطح بصیرت جامعه گام بردارند به همان نسبت توان دشمن نیز در رسیدن به اهداف شومش ضعیف تر می شود.

عظیمی جاهد از جوانان بسیجی شهرستان سرباز خواست با تاسی از اقدامات ارزشمند شهید شوشتری در زمینه زدودن چهره فقر و محرومیت از منطقه بیش از پیش تلاش کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سرباز نیز در این همایش گفت: امروز دشمن بیداری مردم مسلمان کشورهای اسلامی را با مطامع نامشروع خود هماهنگ نمی بیند برای همین دست به هر اقدامی برای نابودی اسلام می زند.

سرهنگ'محمد متحدی نژاد' افزود: آماج جنگ فرهنگی دشمن، جوانان نخبه ایران هستند و راه مبارزه با آن، بیداری و معیار بیداری در این راه نیز حاکمیت ارزشهای اسلامی در جامعه است.

وی ادامه داد: بیداری اسلامی در جهان مرهون انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد