makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

چابهار در انتظار تحولات عمرانی چشم گیر

رفع نواقص پیکره مسکونی منطقه آزاد چابهار

خبرگزاری فارس: مدیرعامل منطقه آزاد چابهار گفت: رفع نواقص و کمبودهای پیکره مسکونی منطقه آزاد چابهار در دستور کار حوزه عمرانی قرار گرفت.

سعید رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چابهار اظهار داشت: نظر به اعلام سال 90 به عنوان سال توسعه فعالیت‌های عمرانی در سطح منطقه، موضوع شناسایی کمبودها و نیازهای بخش مسکونی منطقه آزاد مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: در همین راستا به واحد عمران منطقه آزاد چابهار ابلاغ شده تا نسبت به رفع نیازهای ضروری از جمله آب، برق و مخابرات و شبکه فاضلاب و اجرای تصفیه خانه فاضلاب منطقه اقدام کنند.

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار تصریح کرد: بخش عمده‌ای از اراضی آماده سازی شده در پیکره مسکونی که قبلاٌ به متقاضیان واگذار شده، فاقد خدمات عمومی بوده و برای ایجاد زمینه احداث ساختمان در اراضی مذکور باید نسبت به اجرای زیرساخت‌های ضروری اقدام کرد.

رحیمی در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین به منظور ایجاد تحرک و افزایش کارآیی کارکنان، نظام ارزیابی عملکرد در منطقه آزاد چابهار تدوین شد.

وی بیان کرد: به منظور افزایش کارآیی، بهره‌وری و تحرک کارکنان سازمان، نظام ارزیابی عملکرد تدوین و از ابتدای سال 90 در سازمان منطقه آزاد چابهار اجرا می‌شود.

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار گفت: براساس این طرح، افرادی که نقش جدی‌تر در پیشبرد برنامه‌ها و طرح‌های سازمان داشته باشند از مزایا و امکانات جانبی از جمله کارانه و پاداش برخوردار می‌شوند.

رحیمی افزود: هدف از اجرای این طرح، ایجاد پویایی و رقابت مثبت بین کارکنان و در نتیجه بهبود فرآیند اجرای وظایف و ماموریت‌های سازمانی است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد