makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

نگاه کلان در راستای رفع نیازها و مشکلات مناطق محروم بلوچستان

بررسی نیازها و مشکلات مناطق محروم ضروری است

زاهدان - خبرگزاری مهر: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بررسی نیازها، مسائل و مشکلات مناطق دور افتاده و محروم توسط مسئولان ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر در زاهدان، علی محمد آزاد در بازدید از شهر نصرت آباد از توابع زاهدان و دیدار با مسئولان این شهر، اظهار داشت: دولت دهم مصمم است تا حد امکان هیچ منطقه و یا روستایی از خدمات لازم بی بهره کند.

وی با بیان اینکه در هیچ دولتی به میزان دولت کنونی با این شدت و وسعت به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته توجه نشده است گفت: سیستان و بلوچستان علی رغم وسعت و پراکندگی جغرافیایی، نمونه ای از توجهات و عنایات ویژه مقام معظم رهبری و دولت عدالت محور و برآمده از ولایت است.

وی افزود: از جمله اقداماتی که سیستان و بلوچستان را به قطب اقتصادی، کشاورزی و استانی توسعه یافته تبدیل کرده است، شبکه های عظیم راه آهن، گاز رسانی، جاده های ترانزیتی و احداث دو هزار کیلومتر راه روستایی، احداث و توسعه بنادر تجاری و صید و صیادی، تاسیس و توسعه مراکز دانشگاهی، مدارس شبانه روزی و حذف مدارس کپری، برق رسانی، آبرسانی، توسعه مراکز کشاورزی، دامپروری و شیلاتی، بیمه عشایر و روستاییان، ایجاد بازارچه های مشترک مرزی و شهرکهای صنعتی است.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان در بازدید از سطح شهر نصرت آباد بر توسعه فضاهای سبز و اجرای کارهای عمران شهری توسط شهرداری، احداث مدرسه 16 کلاسه در سطح ابتدایی، تامین نیازهای خدماتی، بهداشتی، درمانی، تاسیس یک شعبه بانکی، تکمیل احداث سیل بند و نیز پیگیری احداث راه روستایی نصرت آباد به حصاروئیه توسط مسئولان مربوطه، تاکید کرد.

آزاد در بازدید از پاسگاه ایست بازرسی شهید صدوقی نصرت آباد، خواستار تامین امکانات رفاهی مسافران از جمله احداث سرویس های بهداشتی شد.

شهر نصرت آباد دارای شش هزار سکنه و 800 دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد