makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

نماینده چابهار: جهاد اقتصادی،منجرب تحول منطقه آزاد چابهار میشود

زاهدان - نماینده مردم شهرستانهای چابهار، کنارک و نیکشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: فرمانجهاد اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب و محقق شدن منویات ایشان باعث تحول در منطقه آزاد چابهار می شود. 

'یعقوب جدگال' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در زمان حاضر فقط از 30 درصد توان و ظرفیت های تجاری - اقتصادی بندر چابهار و بیشتر در زمینه ترانزیت کالا استفاده می شود.

وی بیان کرد: برنامه ریزی و استفاده بهینه از مزیت های مختلف از جمله مرزهای آبی چابهار باعث فعال شدن بسیاری از شرکت های تعطیل شده تابعه منطقه آزاد و اشتغال زایی پایدار می شود.

عضو کمیسیون شوراها در مجلس با بیان اینکه زیرساخت های توسعه در منطقه آزاد چابهار فراهم است، گفت: تلاش و اهتمام مسوولان در سال جهاد اقتصادی و برنامه های هدفمند دستگاههای ذیربط در بخش های مختلف اقتصادی، کشاورزی، دریایی و گردشگری استعدادهای چابهار را به فعلیت می رساند.

جدگال اظهار داشت: فرمان جهاد اقتصادی، دستیابی کشور به سند چشم انداز بیست ساله را تسهیل کرده و حرکت به سمت استفاده از قابلیت های بالقوه اقتصادی در بخش های مختلف را سرعت می بخشد.

وی گفت: از دیگر سو جهاد اقتصادی دنبال رو هدفمندی یارانه هاست و شرایطی که اجرای این قانون برای اقتصاد کشور فراهم کرده است بهترین شرایط برای یک حرکت و جهش اقتصادی در ایران را فراهم می آورد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد