makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

مفسد اقتصادی هنگام فرار در مرز های شرقی کشور دستگیر شد

زاهدان_ فرمانده هنگ مرزی نگور و جکیگور در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: یکی از مفسدان اقتصادی کشور، پیش از فرار، توسط مرزبانان در منطقه مرزی جکیگور نزدیک مرز ایران با پاکستان دستگیر شد. 

به گزارش ایرنا، سرهنگ 'برات میرشکاری' روز شنبه اظهار داشت: بنابر گزارش رسیده از سازمان تعزیرات حکومتی مبنی بر حضور یکی از مفسدان اقتصادی در حوزه استحفاظی هنگ جکیگور بلافاصله این موضوع در نشستی مطرح و رسیدگی به آن در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: مرزبانان گمنام امام زمان(عج) با گسترش منابع و مخبران در سطح منطقه موفق شدند محل سکونت این مفسد اقتصادی را در یکی از شهرهای سطح حوزه استحفاظی خود شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.

فرمانده هنگ مرزی نگور و جکیگور افزود: مرزبانان با توجه به اعلام سازمان تعزیزات حکومتی مبنی بر اینکه متهم فقط در یکی از پرونده های خود بیش از یک میلیارد ریال جریمه به دولت بدهکار است، وی را برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی دادند.

میرشکاری اظهار داشت: مرزبانان جمهوری اسلامی ایران با حفظ آمادگی و هوشیاری کامل آماده انجام هرگونه عملیات و فراهم کردن آسایش برای مردم کشور بویژه مرزنشینان هستند.

جکیگور از توابع بخش پیشین شهرستان سرباز در نزدیکی مرز ایران با پاکستان و در فاصله 650 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد