makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

محور کتیج ـ رمشک در بلوچستان از پیشرفت بالایی برخوردار است

خبرگزاری فارس: معاون راهسازی اداره کل راه و ترابری جنوب سیستان و بلوچستان گفت: محور کتیج رمشک به طول 15 کیلومتر در جنوب سیستان و بلوچستان از پیشرفت بالایی برخوردار است.

عزت‌الله سارانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: این راه از نوع فرعی درجه یک به طول 15 کیلومتر بوده که جنوب استان سیستان و بلوچستان را به استان کرمان متصل می‌کند.

وی افزود: تاکنون عملیات 168هزار متر مکعب خاکبرداری و 78 هزار مترمکعب خاکریزی همراه با ساخت 24 دستگاه پل انجام شده است.

معاون راهسازی اداره کل راه و ترابری جنوب سیستان و بلوچستان برخورداری روستائیان در مسیر محور از راه مناسب روستایی، ارتباط جنوب سیستان و بلوچستان با استان کرمان، کوتاه‌تر شدن مسیر دو استان و تأثیر مثبت در شکوفایی منطقه از نظر اقتصادی و فرهنگی را از مهم‌ترین مزیت‌های احداث این راه روستایی عنوان کرد.

سارانی بیان کرد: تاکنون بالغ بر 15 میلیارد ریال برای این محور هزینه شده و در حال حاضر از ‌85 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

وی در ادامه از احداث راه فرعی انشعابی محور ترانزیتی ایرانشهر- نیکشهر چابهار خبر داد و گفت: این محور به طول 15 کیلومتر با مشخصات فنی برای ارتباط بخش فنوج به مرکز شهرستان و روان‌سازی ترافیک صورت گرفته و عملیات 931 هزار مترمکعب خاکبرداری و 400 هزار مترمکعب خاکریزی آن انجام شده است.

معاون راهسازی اداره کل راه و ترابری جنوب سیستان و بلوچستان افزود: 17 دستگاه پل معادل 80 دهانه دو متری در این محور وجود دارد و پیشرفت فیزیکی آن 13 درصد بوده و تاکنون بالغ 15 میلیارد ریال برای اجرای آن هزینه شده است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد