makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

تحریم ایران ،از خیال تا واقعیت

آمریکا کارشناسان ویژه تحریم اقتصادی را به اروپا می فرستد.

به گزارش  خبرگزاری فرانسه، دیوید کوهن معاون مبارزه با تروریسم مالی وزارت خزانه داری آمریکا و مسئول پرونده تحریم های مالی گفت که هفته آینده با سفر به سه کشور آلمان، سوئیس و انگلیس ، مذاکراتی را با مقامات این سه کشور درباره ایران، سوریه و لیبی خواهد داشت.

وی اظهار داشت: هفته آینده با سفر به برلین، برن و لندن با شرکای خود تلاش ها برای افزایش فشارها بر سران ایران را بررسی می کنیم.

کوهن ادامه داد: همچنین بر تلاش های بین المللی با هدف تحمیل مسئولیت سرکوب ملت در سوریه به حکومت این کشور و تشدید تحریم ها علیه دولت لیبی به عنوان مسئول خشونت علیه شهروندان غیرنظامی و نادیده گرفتن حقوق بشر در لیبی است.

کوهن که در ماه آوریل گذشته در راستای تلاش های ضد ایرانی آمریکا از کشورهای فرانسه و ترکیه نیز دیدن کرده بود نسبت به تحریم های جدید اروپا علیه یکصد شرکت ایرانی متهم به دخالت برنامه هسته ای این کشور ابراز خرسندی کرد.

در همین حال سخنگوی وزارت خزانه داری آمریکا گفت که کوهن روز دوشنبه آمریکا را ترک خواهد کرد و روزهای سه شنبه و چهارشنبه در برلین با مقامات آلمانی گفت وگو خواهد کرد و روز جمعه نیز در لندن با مقامات انگلیسی دیدار می کند.

آمریکا و اتحادیه اروپا علاوه بر تحریم های ضد ایرانی شورای امنیت، به طور یکجانبه تحریم هایی را علیه ایران اعمال کرده اند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد