makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

ایجاد اشتغال مبارزه اقتصادی با قدرت‌های زورگو است

امروز در سراسر کشور تعاونی‌های فراوانی شکل گرفته که همین امر باعث ایجاد تحول عظیم در ایجاد اشتغال در کشور شده است.

 معاون اول رییس جمهور ایجاد اشتغال و افزایش تولید را یکی از راه‌های مبارزه اقتصادی با قدرت‌های زورگو و تحریم‌کنندگان دانست و گفت: هماهنگی دولت و کارآفرینان و انعقاد پیمان میان آنها برای ایجاد فرصت‌های شغلی بهترین پاسخ به تحریم دشمنان و قدرت‌های زورگوست.

به گزارش  از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری،محمدرضا رحیمی پیش از ظهر امروز پنج‌شنبه در همایش بزرگ اندیشه‌سازان کارآفرین که در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار شد، گفت: در سراسر کشور 140 هزار سرگروه در بخش کارآفرینی آمادگی خود را برای ایجاد هر کدام 14 فرصت شغلی اعلام کردند که اگر این میزان به 3 برابر افزایش یابد تحول بزرگی در ایجاد اشتغال در کشور بوجود خواهد آمد.

معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه دولت مصمم است به شکل همه جانبه حمایت‌های بی‌دریغ خود را از کارآفرینان کشور انجام دهد اظهار داشت: مطمئن باشید دولت در کنار شما و خدمتگزار شما خواهد بود و برای حمایت‌های مالی تلاش خواهد کرد تا علاوه بر بانک توسعه تعاون یک بانک عامل دیگر را به عنوان حامی و پشتیبان کارآفرینان تعیین کند.

معاون اول رییس جمهور در ادامه به نامگذاری سال جدید به نام سال جهاد اقتصادی از سوی رهبرمعظم انقلاب اشاره کرد و گفت: انتخاب این شعار که حاکی از فراست، کیاست و تیزبینی ایشان بود تکلیفی را برای دولت ایجاد کرد تا دولتی که شبانه‌روز در حال تلاش بود، تلاش خود را دو چندان کند.

رحیمی همچنین با اشاره به پیشرفت‌های علمی کشور گفت: دشمنان با آگاهی از رشد علمی کشور که چند برابر متوسط جهان است، سلاح هسته‌ای را بهانه کرده و کشور ما را تحریم کردند تا مانع پیشرفت ملت ایران در عرصه‌های مختلف به ویژه علمی شوند.

وی افزود: آنها می دانند که ملت ایران انرژی هسته ای را تنها برای استفاده صلح آمیز و پیشرفت بدست آورده است ولی با این حال آن را بهانه قرار دادند تا مانع پیشرفت ملت ایران شوند.

معاون اول رییس جمهور در ادامه تعاون را یکی از اساسی‌ترین اقداماتی که برمبنای قرآن و قانون اساسی کشور شکل گرفته است را مورد اشاره قرار داد و گفت: به فرموده مقام معظم رهبری تعاونی‌ها چشمه جوشان اشتغال در کشور هستند و می‌توانند گام‌های بزرگی در بخش اشتغال بردارند.

وی با قدردانی از وزات تعاون افزود: امروز در سراسر کشور تعاونی‌های فراوانی شکل گرفته که همین امر باعث ایجاد تحول عظیم در ایجاد اشتغال در کشور شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد