makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

یک تیم تروریستی وابسطه به گروهک کومله وارد ایران شد

گروهک کومله زحمتشکان کردستان باند عمر ایلخانی زاده پنج تن از پیشمرگان خود را  جهت انجام عملیات خرابکارنه راهی ایران کرده است .

به گزارش افراداگاه در کردستان طبق اطلاعات به دست رسیده گروهک کومله شاخه زحمتکشان کردستان پنج نفر از پیشمرگان خود به نام های شورش رضایی، فردین فرجی،کیوان ظفری و چنگیز قدم خیر و یک نفر دیگر را جهت اقدامات خرابکارانه و تروریستی روانه مرزهای ایران در کردستان کرده است .

دو سال قبل و در پی اعزام 30 نفر از پیشمرگان کومله به مرزهای کردستان سربازان گم نام امام زمان (عج) طی یک عملیات غافلگیرانه این تروریست ها را به هلاکت رساندند . در پی این اقدام و با لو رفتن عملیات محرمانه امروز نیروهای کومله و اعزام نیرو به ایران رهبر این گروهک تروریستی در کمال تعجب با انتشار بیانیه ای هرگونه انتصاب این افراد به پیشمرگان کرد کومله را رد کرد .

همچنین اتحادیه میهنی کردستان عراق که از جمله احزاب نزدیک به بارزانی رئیس جمهور عراق به شمار می رود در تماسی با رهبر کومله کردستان ضمن ابراز گلایه شدید از اعزام این نیروها به ایران خواستار بازگشت سریع آنان شده است .

گفتنی است اعزام این ترورست های به مرز ایران با هدف ایجاد رعب و وحشت و خرابکاری در منطقه کردستان ایران و دامن زدن به اختلاف های قومی صورت گرفته است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد