makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

واکنش خارج نشینان ضد انقلاب به الماسی برای فریب

علیرضا نوری‌زاده که هرگز گمان نمی کرد میهمان برنامه های ضد ایرانی او و همراز چندین ماهه اش، تمام آرزوهای غرب و ضدانقلاب را از صدا و سیمای ایران به باد دهد، سخنان جالبی را برای توجیه این واقعیت بیان کرده است.

پخش مستند "الماسی برای فریب" در شب چهارشنبه ۱۸ خرداد از رسانه ملی، سران آمریکا، مقامات کشورهای اروپایی درگیر در ماجرا و ضدانقلاب خارج نشین را دچار شوک کرده است.

هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه آمریکا، جو بایدن معاون اوباما و دنیس راس، نماینده ویژه اوباما در خاورمیانه و نیز نمایندگان سران دولت‌های فرانسه و رژیم صهیونیستی از جمله مقامات ارشد غربی و صهیونیستی بودند که در جریان پروژه هوشمندانه وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران بشدت بازی خوردند.

آنان که پس از پخش افشاگری محمدرضا مدحی، کسی که بنابر برنامه آنان قرار بود رئیس "دولت در تبعید" شود، آنچنان شگفت زده شده اند که پس از گذشت دو روز از پخش این مستند، همچنان ترجیح می دهند سکوت کنند.

موضوع افشاگری مدحی در مستند الماسی برای فریب، برنامه‌های تروریستی و براندازانه غرب، رژیم صهیونیستی و ضدانقلاب خارج از کشور علیه ملت ایران بود.

مدحی که از سوی سازمان اطلاعاتی غرب و به دلیل سوابق انقلابی و نظامی اش در ایران برای پروژه آمریکا انتخاب شده بود، با مدیریت وزارت اطلاعات، غرب و ضدانقلاب را بازی داد و پس از اقدام پیچیده وزارت اطلاعات برای بازگرداندن او به ایران، دو روز پیش جزئیات پروژه ضد ایرانی غرب را افشا کرد و همه سران بازی خورده را انگشت به دهان گذاشت.

علیرضا نوری‌زاده به همراه محسن مخملباف(فیلم ساز ضدانقلاب)، مهرداد خوانساری(از سران فعال ضدنقلاب) و عبدالله مهتدی(سرکرده گروهک تروریستی کومله) از جمله کسانی هستند که نامشان در مستند "الماسی برای فریب" برده و نشست های مدحی با آنان نمایش داده شد.

علیرضا نوری‌زاده که هرگز گمان نمی کرد میهمان برنامه های ضد ایرانی او و همراز چندین ماهه اش، تمام آرزوهای غرب و ضدانقلاب را از صدا و سیمای ایران به باد دهد، سخنان جالبی را برای توجیه این واقعیت بیان کرده است.

مدحی چند ماه با نام "سردار مدحی" میهمان ویژه برنامه تلویزیونی علیرضا نوری‌زاده بود اما وی در گفت وگو با دویچه‌وله گفته است: وقتی برایش مسجل شد که او دروغ می‌گوید برنامه‌هایش را قطع کرد.

نوری‌زاده می‌گوید: «زمانی که من با ایشان تماس گرفتم، یکسال و اندی بود که ایشان در خارج بود. چندین مصاحبه هم قبلش کرده بود. برای من مدارکی فرستاد که آن مدارک درست بود. نشان‌دهنده‌ی ارتباط و وابستگی ایشان بود. ولی در هرحال ایشان چند ماهی در برنامه‌ی تلویزیونی من آمد و صحبت کرد و مطالبی می‌گفت."

او در عین حال ادعا می کند: چون مطالبش برای من قابل قبول نبود و بعضاً مطالب مبالغه‌آمیز و گاهی هم دروغ بود، یعنی مطلبی را من خودم می‌دانستم، سئوال می‌کردم و ایشان به من دروغ می‌گفت، این‌ها باعث شد که من برنامه‌ام را با او قطع کردم.

در مستند "الماسی برای فریب" از گروهی نام برده شد با نام "جمع یاران". مدحی به غرب و سران ضدانقلاب گفته بود که ۲۰ هزار نیرو در داخل سازمان های نظامی ایران دارد که در هنگام نیاز می تواند آنان را بکار گیرد.

نوری زاده و دوستانش که فریب این ادعا را خورده بودند، اکنون روایت جالبی را از آن می کنند. علیرضا نوری زاده می گوید: من به آقای مدحی گفتم، از این جمع یارانت یک نفر دیگر را بیاور که با ما صحبت کند. ایشان یکنفر را در بانکوک داشت که بعد فهمیدیم شاگرد یک کبابی‌ست و با او رفیق بود. هر وقت تلفن‌اش را جواب نمی‌داد، او جواب می‌داد و می‌گفت که دوست آقای مدحی است و ایشان بیمارستان است. این در واقع کل جمع یارانی بود که ما از ایشان دیدیم.

او البته درباره علت ادامه همکاری اش با مدحی توضیحی نداد.

نوری زاده که حاضر نشده بازی خوردن خود و غرب را بپذیرد تنها عنوان کرده است که محتوای مستند الماسی برای فریب صحت ندارد و مدحی دروغ می گوید.

او حتی از جانب، سعودالفیصل، هیلاری کلینتون و جو بایدن هم اظهارات مدحی را تکذیب کرده است: آقای مدحی ادعا می‌کند که سعودالفیصل، خانم کلینتون یا چه می‌دانم، آقای جو بایدن را ملاقات کرده. تمام این‌ها دروغ است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد