makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

دستگیری تعدادی از اتباع ترک غیرمجاز در سراوان

 سرپرست فرماندهی هنگ مرزی سراوان گفت: تعدادی از اتباع ترک غیرمجاز که قصد عزیمت به پاکستان را داشتند در شهرستان سراوان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش   مرکز اطلاع رسانی مرزبانی سیستان و بلوچستان، رضا حیدریان اظهار داشت: در راستای برخورد قاطع با هر گونه تردد، مرزبانان سیستان و بلوچستان مستقر در هنگ مرزی سراوان با کسب خبر از منابع مخبر و بکارگیری نیروهای اطلاعاتی و تخصصی، اتباع بیگانه‌ای که قصد خروج از کشور را داشتند دستگیر کردند.

وی افزود: مرزبانان این هنگ به محض دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه یک نفر تبعه افغان در منزل خود واقع در شهر سراوان تعدادی تبعه ترکیه را پناه داده و قصد دارد در یک فرصت مناسب و دور از چشم مأموران و مرزبانان از طریق نوار مرزی سراوان به خاک پاکستان انتقال دهد، بلافاصله طی هماهنگی با مقام قضایی و کسب مجوز ورود به منزل مورد نظر می‌روند.

سرپرست فرماندهی هنگ مرزی سراوان تصریح کرد: مرزبانان روز گذشته پس از رعایت موازین شرعی و قانونی وارد منزل مورد نظر شده و یک نفر قاچاقچی انسان تبعه افغانستان را به همراه هفت نفر مرد و دو زن و چهار کودک همه تبعه غیرمجاز ترکیه را دستگیر می‌کنند.

حیدریان بیان کرد: در بازرسی از این پناهگاه اتباع بیگانه، تعداد سه دستگاه لب‌تاپ و دو عدد نوت‌بوک و سه دستگاه موبایل با سیم کارت‌های ایرانی کشف و ضبط شد.

وی افزود: متهمان به همراه اقلام مکشوفه برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی گفت: کسانی که قصد ورود یا خروج از کشور را دارند باید صرفاً با اخذ ویزا و مدارک لازم و معتبر قانونی از مبادی ورودی و خروجی مجاز و مورد تایید اقدام به سفر کنند تا سفر خاطره انگیز داشته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد