makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

آغاز لوله‌گذاری گاز طبیعی در شمال سیستان و بلوچستان

فرماندار زابل گفت: به زودی عملیات اجرایی لوله‌گذاری گاز طبیعی در منطقه سیستان آغاز می‌شود.

حسین کیخا در نشست ماهیانه معتمدان و مدیران اجرایی شهرستان زابل در فرمانداری اظهار داشت: دولت در راستای توسعه بنیادین و پایدار در منطقه سیستان، اقدامات بسیار ارزشمندی انجام داده که برای همه مشهود و قابل لمس است.

وی افزود: امروز در شرایطی قرار داریم که دیگر مشکل مردم ما کیفیت آب و نان و برق و مسائل اولیه نیست.

فرماندار زابل تصریح کرد: یکی از بزرگ‌ترین آرزوهای دیرینه مردم سیستان که بهره‌مندی از نعمت گاز طبیعی است به بار نشسته و به زودی نیز تحقق می‌یابد.

کیخا ادامه داد: اگر چه برخورداری از نعمت گاز حق مسلم هر ایرانی است اما به دلیل دوری از مرکز و وجود موانع توسعه در منطقه، این امر تاکنون محقق نشده اما اینک با تلاش مضاعف مسئولان، بستر آن فراهم شده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز با تلاش دولتمردان به ویژه استاندار سیستان و بلوچستان و اراده نظام برای برقراری عدالت در جامعه، مراسم کلنگ‌زنی عملیات اجرایی لوله‌گذاری تحت فشار گاز طبیعی در سیستان به زودی به طور رسمی آغاز می‌شود.

فرماندار زابل عنوان داشت: به مردم منطقه این نوید را می‌دهیم که با توجه به مصوب بودن طرح و اعتبار تأمیبن شده و انجام مراحل مقدماتی، به لطف الهی در سال 91 مشعل گاز در سیستان روشن خواهد شد و این مهم بخش عظیمی از مشکلات رفاهی مردم را حل می‌کند.

همزمان با بعثت رسول مکرم اسلام (ص)، عملیات اجرایی لوله‌گذاری تحت فشار گاز در شهرستان زابل به میزان 80 کیلومتر با حضور جمعی از مدیران استانی و معتمدان شهرستان زابل انجام می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد