makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

کاهش جرائم با تلاش دستگاه های امنیتی در سیستان وبلوچستان

 فرمانده نیروی انتظامی کشور در سیستان و بلوچستان گفت:بسیاری از جرائم با اشرافیت اطلاعاتی و تلاش دستگاه های امنیتی در استان کاهش داشته است .

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس،سردار« اسماعیل احمدی مقدم » درمراسم صبحگاه عمومی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت:خدا را شاکرم که بار دیگر در جمع مجاهدان خدا حاضر شدم چرا که کارکنان انتظامی در سیستان و بلوچستان در حال جهاد واقعی با نا امن کنندگان زندگی مردم هستند و خدمات کارکنان انتظامی در این منطقه سر منشا خدمات بزرگی در منطقه شده است.

وی افزود:در این منطقه مفهوم امنیت به خوبی قابل درک است چرا که کسی که شرایط ناامنی را تجربه کرده باشد به خوبی نعمت امنیت را درک می کند .

وی ادامه داد:اکنون شرایط امنیتی استان سیستان و بلوچستان قابل قبول است و احساس نا امنی که باعث کوچ نخبگان و عقب ماندگی استان شده بود ، با برقراری امنیت پروژه های عمرانی در استان توسعه پیدا کرده و اقدامات کور تروریستی که برای ایجاد اختلاف و نفاق در بین برادران شیعه و سنی پنهان شده بود اکنون از میان رفته و برادری و وحدت در بین مردم شیعه و سنی بیشتر شده است.

فرمانده نیروی انتظامی کشور بیان داشت:با وجود رهبری مدبر و آگاه از افتادن کشور در گودال فتنه جلوگیری شد و دسیسه های دشمنان در شرق کشور نیز با آگاهی علماء شیعه و سنی و ریش سفیدان نقش بر آب شد و با تلاش دستگاه های قضایی و عمرانی در زیر چتر امنیت توفیقات و خدمات شایسته ای برای آبادانی سیستان و بلوچستان بر داشته شده است .

سردار احمدی مقدم گفت:امروز اگر سیستان و بلوچستان یک استان مرزی نبود و شرایط نا امنی در کشورهای همسایه را بدوش نمی کشید شاخص های امنیت در این استان از تمام استان های کشور بهتر بود و همانطور که اکنون نیز از نظر امنیت اجتماعی وضعیت استان در حد مطلوبی است و بسیاری از جرائم با اشرافیت اطلاعاتی و تلاش دستگاه های امنیتی در استان کاهش داشته است .

وی در ادامه به فرمان مقام معظم رهبری برای تشکیل یگان ها و گردان های عملیاتی و رزمی در سیستان و بلوچستان اشاره کرد و اظهار داشت:این امر باعث شد که به حوزه های امنیت مدنی بیشتر توجه شده و استان سیستان و بلوچستان از یک منطقه امنیتی خارج شود که حضور مسافران نوروزی شاهدی بر این مدعا است .

فرمانده ناجا در ادامه گفت:امروز نیروی انتظامی در نوک پیکان نبرد با مخلان امنیت است و شهادت کارکنان انتظامی و افسران ارشد در ناجا نشان می دهد که در نیروی انتظامی فرمانده پیش مرگ کارکنان زیر مجموعه خود می شود و شهادت فرمانده دلیر و شجاع شهرستان دلگان سیستان و بلوچستان گویای این مطلب است .

وی در ادامه بیان داشت:در منطقه شرق کشور رایحه خوش عبودیت و بندگی پراکنده است و جهاد اصغر و اکبر در این منطقه به معنی واقعی کلمه معنا پیدا می کند و خدمت در این منطقه از توفیقات الهی است چرا که در اینجا انسان می تواند به معبود برسد و توشه ای برای دنیا و آخرت خود فراهم کند .

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه از زحمات و تلاش های کارکنان انتظامی استان و بخصوص سردار نکوئی که موفق به کاهش همه جرائم امنیتی در استان شدند و امنیت را بیش از گذشته در منطقه حاکم نمودند تقدیر و تشکر کرد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد