makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

بهره‌برداری از پل 800 متری ریگان به چابهار

 معاون فرماندار ریگان گفت: پل 800 متری ریگان در محور تانزیتی بندر چابهار به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

 منصور حسین‌پور صبح امروز در بازدید از روند احداث پل 800 متری در محور ریگان به چابهار اظهار داشت: این پل در زلزله 29 آذر سال گذشته پایه‌های آن دچار خسارت شدید شد و طی بازدید استاندار از این پل دستور ساخت پل جدید داده شد و پس از شش ماه این پل احداث و آماده بهره‌برداری است.

حسین پور افزود: این پل 24 دهانه و 368 متر طول دارد وبا اعتباری بالغ بر 6 میلیارد تومان ساخته شد که اکنون 12 دهانه پل دارد.

معاون فرماندار ریگان افزود: راه روستایی منطقه زلزله‌زده چاه‌قنبر به دلیل کمبود اعتبار کار ساخت آن متوقف و 17 کیلومتر از این محور زیرسازی و آماده آسفالت است که به دلیل کمبود اعتبار این پروژه متوقف شده است و از مسئولان ذیربط درخواست داریم، اعتبار لازم برای این پروژه تخصیص یابد.

معاون فرماندار ریگان با اشاره به اینکه 34 کیلومتر از راهای روستایی شهرستان در سال گذشته زیرسازی و آماده آسفالت است، گفت: این زیرساخت‌ها به دلیل عبور و مرور دچار تخریب و خسارت شده‌اند که هزینه‌های زیادی را در پی دارد.

حسین‌پور علت تخریب این زیر‌ساخت‌ها را نبود اعتبار برشمرد و بیان کرد: در صورت آسفالت این 34 کیلومتر راه روستایی یک‌هزار و 300 خانوار مناسب می‌شود.

وی اعتبار مورد نیاز این 34 کیلومتر راه را 3 میلیارد تومان برشمرد و خاطرنشان کرد: امسال روستاهای بالای 50 خانوار از راه مناسب بهره‌مند می‌شوند.

حسین‌پور با اشاره به قدیمی بودن 80 کیلومتر از راهای روستایی شهرستان ریگان تصریح کرد: به دلیل تخریب این راه‌های روستایی عبور و مرور در این محورها به سختی انجام می‌شود و ما خواستار روکش آسفالت این محورها در این منطقه محروم هستیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد