makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

گروگانگیری در سیستان و بلوچستان به صفر رسیده است

 فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: امروز جرایم آدم‌ربایی و گروگانگیری در منطقه سیستان و بلوچستان به نقطه صفر رسیده است.

 اسماعیل احمدی‌مقدم ظهر امروز در جمع خبرنگاران در زاهدان اظهار داشت: امروز با تلاش وافر نیروهای امنیتی و اطلاعات، 95 درصد عملیات‌های گروهک‌های تروریستی ناکام می‌ماند و این پنج درصد باقیمانده اگر چه ناخوشایند است اما نقاب دورویی را از چهره معاندان نظام جمهوری اسلامی ایران بر می‌دارد.

وی افزود: با تمام تلاش‌های همکاران ما اما هنوز احساس نگرانی و نا امنی از جامعه رخت بر نبسته و بالاترین آمار تماس با شماره تماس 110 در کشور مربوط به سیستان و بلوچستان است.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: بیشتر این تماس‌ها صحت ندارد اما همین که با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفته می‌شود، نشان از این است که هنوز افکار مردم درگیر تک حوادث جزئی است.

احمدی‌مقدم با بیان اینکه دولت برای عمران و آبادانی این منطقه، امکانات و اعتبارات خوبی هزینه کرده خاطرنشان کرد: تلاش همه مسئولان زدودن غبار محرومیت از استان‌های محروم از جمله سیستان و بلوچستان است.

وی گفت: با تمهیدات اندیشیده شده و همکاری شورای تأمین در نظر است که این استان از نظر امنیت به جرگه استان‌های دیگر بپیوندد و دیگر بحث‌های ناامنی مرزی و ... در این منطقه وجود نداشته باشد.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه با بیان اینکه در این استان عقب ماندگی‌های اجتماعی و فرهنگی وجود دارد افزود: بسیاری از جرائم از جمله گروگانگیری‌ها بر اساس سنت‌های غلط در این منطقه است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد