makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

سیستان و بلوچستان در تماس با ۱۱۰ در کشور رتبه نخست را دارد

 فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: بالاترین آمار تماس با پلیس 110 در کشور مربوط به استان سیستان و بلوچستان است . 

سردار سرتیپ 'اسماعیل احمدی مقدم'  حدود 70 درصد این تماس ها عملیاتی نمی شود زیرا بیشتر بر اساس توهم یا نگرانی تماس گیرندگان با 110 شکل می گیرد.

او خاطرنشان کرد: این موضوع نشان می دهد هنوز احساس ناامنی و نگرانی در بین مردم سیستان و بلوچستان وجود دارد زیرا با هر مسئله کوچکی بلافاصله و برای احتیاط بیشتر با پلیس تماس برقرار کرده و درخواست کمک می کنند.

فرمانده ناجا بیان داشت: حتی در مواردی برای یک موضوع افراد زیادی و با تماس های مکرر به پلیس 110 تلفن می زنند اما با حضور ماموران مشخص می شود مورد خاصی نبوده بلکه بیشتر ناشی از نگرانی یا توهم مخاطب است .

احمدی مقدم در عین حال اشاره ای به آمار تماس های مردم سیستان و بلوچستان با پلیس 110 و راهبرد دستگاههای ذیربط برای دور کردن نگرانی و احساس ناامنی از مردم این استان نکرد.

وی برای معرفی فرمانده جدید انتظامی سیستان و بلوچستان به زاهدان سفر کرده بود.

احمدی مقدم چند روز پیش در مراسم معارفه فرمانده جدید انتظامی کردستان در سنندج گفته بود: تغییر رویکرد ناجا بویژه در حوزه های عملیاتی باعث تغییر برخی فرماندهان این نیرو شد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد