makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

سه متهم اصلی جنایت وقیحانه خمینی شهر در مرز شرقی دستگیر شدند

  سه تن از متهمان اصلی جنایت خمینی شهر اصفهان که همراه با هم دستان خود به صورت گروهی در باغی به چند زن تجاوز به عنف کرده بودند هنگام فرار و خروج از کشور در حومه زاهدان به دام افتادند و دستگیر شدند. 

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با تایید این خبر گفت: متهمان تصمیم داشتند به کمک یک نفر راهنما از مرزهای زمینی و به صورت قاچاق از کشور فرار کنند اما در نتیجه عملیات و تعقیب گسترده پلیس به دام افتادند و دستگیر شدند.

سرهنگ 'علی طاهر' افزود:ماموران آگاهی سیستان و بلوچستان با همکاری اکیپ پلیس اعزامی از اصفهان و پشتیبانی پلیس امنیت عمومی زاهدان پس از اقدامات فنی و اطلاعاتی و کسب جزئیات مسیر فرار متهمان، آنها را در حومه این شهر دستگیر کردند.

وی اظهار داشت: این سه متهم به نامهای 'اصغر ع' 19 ساله، 'عباس س' 26 ساله و 'رجب علی س' معروف به صمد سیاه 27 ساله سابقه نزاع دسته جمعی، اخلال در نظم عمومی و حمل مواد مخدر را نیز در پرونده کیفری خود دارند.

وی بیان داشت: این متهمان 10 عدد سیم کارت تلفن همراه، مقادیری چک بانکی و یک دستگاه خودرو پژو نیز همراه داشتند که توسط ماموران ضبط شد.

وی گفت: همچنین راهنمای این افراد با نام 'ابراهیم. ر'که قصد خارج کردن و فراری دادن متهمان را از کشور داشت،بازداشت شد.

همچنین سردار سرتیپ 'اسماعیل احمدی مقدم' فرمانده ناجا  در زاهدان  گفته بود: پلیس بزودی این متهمان فراری را دستگیر و قوه قضائیه نیز برخورد قاطع و قانونی را با برهم زنندگان نظم و امنیت روانی جامعه خواهد داشت.

گفتنی است، این سه نفر متهم همراه همدستان خودکه قبلا دستگیر شدند چندی پیش در یکی از باغ های خمینی شهر اصفهان به صورت گروهی به چند زن در حضور همسرانشان تجاوز به عنف کرده بودند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد