makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

اصلاح نقاط پرحادثه محور خاش ـ سراوان

 رئیس اداره راه و ترابری خاش گفت: طی هفته اخیر نقاط پرحادثه محور خاش ـ سراوان اصلاح شد.

بهروز معینی مقدم گغتملیات حذف نقاط پرحادثه محور خاش ـ سراوان ( استخرو) پس از تلاش 20 روز راهداران خاش به پایان رسید.

وی افزود: در این محور، علائم مازاد جمع‌آوری و علائمی که مورد نیاز آن نقطه بوده با حضور پلیس راه خاش نصب و صورتجلسه‌ای مبنی بر اقدامات ایمنی انجام شده تنظیم و یک نسخه از آن به اداره راه و ترابری استان ارسال شده است.

رئیس اداره راه و ترابری خاش در زمینه عملیات خط کشی محورهای حوزه استحفاظی راه و ترابری این شهرستان بیان کرد: همچنین طی هفته گذشته با اعزام یک دستگاه خط کش، عملیات خط کشی محور خاش سراوان از ابتدای حوزه تا مزار شهدا، مقابل پلیس راه خاش تا سه راهی خاش، محور خاش ـ سراوان در لاین رفت، از مقابل مزار شهدا تا 20 کیلومتر انجام شد.

معینی مقدم ادامه داد: عملیات لکه‌گیری و ترمیم چاله‌های ایجاد شده به وسیله باران‌های فصلی در محور خاش ـ سنگان نیز طی هفته اخیر انجام شد.

وی در ادامه از جمع‌آوری تابلوهای مازاد در حوزه استحفاظی اداره راه وترابری خاش خبر داد و گفت: به منظور ایمنی و اطلاع رانندگان نسبت به محور در حال گذر، با حضور نماینده‌ای از پلیس راه خاش، تابلوهای مازاد از محورهای حوزه استحفاظی جمع‌آوری شد.

رئیس اداره راه و ترابری خاش تصریح کرد: همچنین در هفته اخیر دو مورد تصادف در محورهای خاش ـ ایرانشهر و خاش ـ سراوان رخ داد که پس از انجام مراحل قانونی توسط پلیس راه و پزشکی قانونی، محورهای مذکور توسط راهداران راه و ترابری خاش بازگشایی و نسبت به روان سازی اقدام کردند.

معینی مقدم افزود: قبل از بازگشایی نیز تابلوهایی مبنی بر احتیاط و انسداد جاده و علائم ایمنی دیگری توسط واحد ایمنی این اداره در دوطرف محور نصب تا از بروز هرگونه حادثه دیگری جلوگیری شود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد