makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

کشف 4500 محصول ضد فرهنگی در کنارک

 فرمانده انتظامی کنارک گفت: مأموران انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت، 4 هزار و 500 قلم محصولات ضد فرهنگی را در این شهرستان کشف و ضبط کردند.

 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، محمد خواجه‌علی اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان کنارک، برخی نقاط آلوده این شهرستان را پاکسازی کردند.

وی افزود: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و شناسایی و دستگیری سوداگران فرهنگی پس از هماهنگی با مراجع قانونی، مأموران انتظامی این شهرستان طی 48 ساعت گذشته موفق شدند برخی نقاط آلوده این شهر را از حیث مظاهر علنی فساد پاک کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کنارک بیان کرد: در این عملیات 4 هزار و 500 قلم محصولات ضد فرهنگی شامل؛ سی‌دی، نوار کاست، تصاویر مبتذل و غیر مجاز کشف و سه نفر از سوداگران و قاچاقچیان محصولات مخرب فرهنگی دستگیر و به مراجع مربوطه معرفی شدند.

خواجه‌علی افزود: تهاجم و شبیخون فرهنگی و قاچاق این گونه اقلام به کشور یکی از برنامه‌های اصلی جنگ نرم دشمنان انقلاب برای مبارزه با ارزش‌های والای اسلامی و انقلابی جوانان و نابودی آینده سازان این مرز و بوم است.

وی گفت: همکاری و مشارکت بیشتر مردم حزب‌الله می‌تواند به نیروی انتظامی که در خط مقدم مقابله و مبارزه با این هجمه گسترده دشمنان قرار دارد، کمک فراوانی کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد