makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

تسهیل ارتباطات تجاری با تسری قوانین منطقه آزاد چابهار

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار گفت: تسری قوانین منطقه آزاد به بندر چابهار، ارتباطات تجاری و بازرگانی را تسهیل کرده است.

سعید رحیمی صبح امروز طی نشستی در منطقه آزاد چابهار اظهار داشت: پس از تصویب و ابلاغ تسری قوانین منطقه آزاد به بندر چابهار از سوی مبادی مربوطه و به منظور ایجاد هماهنگی بین ارگان‌های مسئول از جمله اداره کل بنادر و دریانوردی و گمرک جمهوری اسلامی و دست‌اندرکاران منطقه آزاد، جلسات کارشناسی تشکیل و با بررسی تمامی جوانب، راهکارهای اجرایی تدوین و به تصویب حاضران رسید.

وی افزود: از آنجایی که اجرای این ابلاغیه مستلزم دستورالعمل‌ها و ساز و کارهای لازم است این جلسات با حضور نمایندگان سازمان‌های مربوط به صورت هفتگی تشکیل می‌شود.

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار تصریح کرد: تسری قوانین منطقه آزاد به بندر چابهار و اسکله‌های شهید بهشتی و شهید کلانتری، ارتباطات تجاری، بازرگانی و ترانزیت کالا را تسهیل کرده است.

رحیمی در ادامه گفت: هشت نمایشگاه در منطقه آزاد چابهار تا پایان سال 90 برگزار می‌شود.

وی افزود: در سال‌جاری طبق تقویم شرکت نمایشگاه‌های استان سیستان و بلوچستان، هشت نمایشگاه تخصصی در محل دائمی نمایشگاه‌های منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی چابهار برگزار می‌شود.

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار یادآور شد: این نمایشگاه‌ها از تیرماه آغاز و تا پایان بهمن ماه سال‌جاری ادامه دارد.

رحیمی خاطرنشان کرد: هدایا، نمایشگاه مبلمان، موادغذایی، کودک و نوجوان، ساختمان و خانه مدرن از جمله نمایشگاه‌هایی است که در طول این مدت برگزار می‌شوند.

وی گفت: نمایشگاه هتلداری و گردشگری نیز مرداد ماه امسال با حضور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و ادارات کل گردشگری استان‌ها و بخش خصوصی طبق تقویم سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور برگزار می‌شود.

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار ادامه داد: نمایشگاه بازرگانی، ترانزیت و گمرک و نمایشگاه توانمندی‌های ایران و افغانستان نیز در بهمن ماه امسال برگزار می‌شود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد