makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

برگزاری مانور مبارزه با آلودگی نفتی در بندر چابهار

  مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان از برگزاری مانور مبارزه با آلودگی نفتی در بندر چابهار خبر داد و گفت:این مانور با هدف آزمایش تجهیزات مبارزه با آلودگی نفتی برای اولین بار در بندر شهید کلانتری چابهار برگزار شد.

به نقل از مانا،  " سیاوش رضوانی" با بیان اینکه در برگزاری این مانور از جدیدترین تجهیزات مبارزه با آلودگی استفاده شده است گفت:در این مانور مواد نفتی موجود در سطح دریا به وسیله بوم جذب کننده مواد نفتی به طول 156 متر و از طریق پمپاژ مواد نفتی با غلظت بالا بطور موفقیت آمیز مهار شد.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: تجهیزات مقابله با آلودگی های نفتی توسط اداره کل تامین و نگهداری تجهیزات سازمان بنادر و دریانوردی به ارزش 386 هزار یورو از شرکت رولکین دزمی دانمارک خریداری شده است.

رضوانی با بیان اینکه از این تجهیزات بنا به ضرورت و نوع آلودگی استفاده خواهد شد خاطر نشان کرد:‌ این تجهیزات شامل 20 قطعه از قبیل بوم شناور ، کانتینر هشت فوت ، قرقره نگهدارنده شیلنگهای هیدرولیک(سه عدد) ، بوهم جذب کننده ، مواد نفتی ، صفحات جذب کننده مواد نفتی ، مخزن شناور 10 متر مکعبی ، پمپ کشنده مواد نفتی و ... است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد