makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

هیچ کس اجازه تضییع حقوق مردم سیستان و بلوچستان را ندارد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: به کسی اجازه نخواهیم داد حقوق قانونی افراد را ضایع کنند.

 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار حمید فهیمی‌راد روز گذشته در دیدار با جمعی از بزرگان و سران طوایف سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مردم این دیار بسیار مهمان‌نواز و مهربان هستند و شعور، شعف و معرفت را در سفر مقام معظم رهبری به این استان نشان دادند.

وی افزود: متأسفانه باورها و تصورات اشتباهی نسبت به امنیت استان در کشور وجود دارد حال آنکه در هر جامعه‌ای، قشری قانون گریز دست به اقداماتی می‌زنند که باید قاطعانه برابر قانون با آنان برخورد شود و این موضوع در زمان پیامبران و معصومین (ع) نیز وجود داشته است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: گروهک جندالشیطان موضوعی جدا از قوم بلوچ است در زمانی که این گروهک تروریستی برای ایجاد تفرقه و اختلاف بین برادران شیعه و سنی توسط دشمنان انقلاب انتخاب شد، علما، بزرگان و رؤسای طوایف اهل سنت از آن اعلام انزجار کرده و اقدامات وحشیانه این گروهک را محکوم کردند.

فهیمی‌راد در ادامه به کرامت انسان‌ها در نزد خداوند اشاره و گفت: به عنوان خادم این مردم به کسی اجازه نخواهم داد حقوق قانونی افراد را ضایع کند و رویکرد من در این استان حفظ کرامت‌های انسانی است.

سران و بزرگان طوایف رخشانی، گرگیچ و قنبرزهی نیز در ادامه این دیدار ضمن بیعت دوباره با آرمان‌های انقلاب اسلامی و اعلام آمادگی برای همراهی با برنامه‌های انتظامی سیستان و بلوچستان در زمینه برقراری امنیت پایدار اظهار داشتند: مردمی بودن فرماندهان می‌تواند طوایف و مردم شیعه و سنی این استان را در تأمین نظم و امنیت همراه کند.

طوایف با محکوم کردن اقدامات و دسیسه‌های دشمنان و مزدوران جیره‌خوار آنها افزودند: مردم شیعه و سنی استان در طول تاریخ ضمن دفاع از استقلال میهن خود سال‌هاست که در کنار هم با صلح و سازش زندگی می‌کنند و طوایف استان نیز در خدمت نظام، اسلام و ولایت هستند و نخواهند گذاشت که دشمن با اقدامات منافقانه به اهداف خود برسد.

آنها برخی از مشکلات خود را مطرح و بیکاری را علت اصلی ناامنی‌های جزئی و سرقت در استان دانستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد