makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

پایان 12سال فرار یک قاتل در چابهار

 سرپرست انتظامی شهرستان چابهار سیستان و بلوچستان گفت: قاتلی که12 سال پیش دو نفررا در شهرستان ایرانشهر به قتل رسانده و متواری شده بود در چابهار دستگیر شد .

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی پلیس ، سرهنگ « اسماعیل واعظی » با اعلام این خبر گفت : پلیس آگاهی شهرستان چابهار بدنبال دریافت نیابت قضایی از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ایرانشهر مبنی بر مخفی شدن یک قاتل فراری به نام « کریم بخش .ب » در این شهرستان ، شناسایی و دستگیری این متهم را در دستور کار خود قرار دادند .

وی افزود : با تشکیل اکیپ هایی از ماموران مجرب پلیس آگاهی و با اقدامات تخصصی و پلیسی مخفیگاه این قاتل فراری در یکی از محلات شهرستان چابهار شناسایی و با همکاری یگان امداد این شهرستان دستگیر شد .

سرپرست انتظامی چابهار گفت: این متهم که سعی داشت با مدارک جعلی خود را شوکت رئیسی معرفی کند که با هوشیاری ماموران دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی تعدادی مدارک و اوراق شناسایی جعلی به همراه 35 کیلو 800 گرم حشیش کشف و ضبط شد .

سرهنگ واعظی خاطر نشان کرد : در این عملیات تعدادی آلات و ادوات استعمال مواد مخدر به همراه یک دستگاه خودرو پراید کشف و به همراه متهم تحویل مقامات قضایی شد .

گفتنی است این قاتل فراری 12 سال پیش به علت اختلافات طایفه ای و به قصد انتقام قتل برادرش با استفاده از سلاح گرم دو نفر را در شهرستان ایرانشهر به قتل رسانده بود و طی این مدت با نام جعلی در شهرستان چابهار زندگی می کرد که با تلاش پلیس آگاهی این شهرستان دستگیر و پای میز محاکمه نشست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد