makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

واردات 350 دستگاه خودرو در خرداد ماه امسال به چابهار

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار گفت: بیش از 350 دستگاه خودرو در خرداد ماه سال‌جاری به منطقه آزاد چابهار وارد شده است.

 سعید رحیمی طی نشستی اظهار داشت: در خرداد ماه سال‌جاری بیش از 350 دستگاه خودروی سبک و سنگین وارد منطقه آزاد چابهار شده است.

وی افزود: در خرداد ماه امسال، 45 فقره کارت بازرگانی و صنعتی با فعالیت مذکور صادر و یا تمدید شده است.

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار تصریح کرد: همچنین در مدت یاد شده بیش از یکهزار فقره اظهارنامه گمرکی تنظیم و 374 فقره کارت ترخیص کالا صادر شده است.

رحیمی گفت: 39 شناور باری(کشتی و لنج) به منطقه آزاد چابهار وارد و یک‌هزار و 262 کانتینر از مسیر دریایی به این منطقه حمل کرده‌اند.

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار در ادامه از حضور تیم فوتسال منطقه آزاد چابهار در لیگ دسته یک شهرستان چابهار خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: تیم فوتسال سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی چابهار در سومین دوره مسابقات لیگ دسته یک فوتسال شهرستان ابهار که از ششم تیرماه سال‌جاری آغاز شده است، شرکت کرد.

رحیمی افزود: در این دوره از مسابقات، علاوه بر تیم این سازمان سه تیم دیگر از سطح شهر حضور دارند که به صورت رفت و برگشت با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار گفت: تیم‌های حاضر در سومین دوره مسابقات لیگ دسته یک فوتسال شهرستان مراحل رفت و برگشت خود را تا هفتم مردادماه سال‌جاری ادامه خواهند داد.

وی یادآور شد: این مسابقات که در سالن چند منظوره «انصارالمهدی» منطقه آزاد چابهار برگزار می‌شود تمام اعضای تیم‌ها گلزنی کردند و این مسابقات هر هفته روز جمعه از ساعت 17 تا 20 برگزار می‌شود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد