makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

آغاز احداث پل روگذر و زیرگذر سه‌راهی خاش

رئیس اداره راه و ترابری خاش گفت: به زودی عملیات احداث پل روگذر و زیرگذر سه راهی شهرستان خاش آغاز می‌شود.

بهروز معینی‌مقدم گفت: با بررسی و اقدامات انجام شده در زمینه دریافت بودجه و اختصاص آن به پروژه احداث پل روگذر و زیرگذر واقع در شهرستان خاش سه راهی (ایرانشهر، سراوان و زاهدان)‌ به زودی عملیات احداث این پروژه آغاز می‌شود.

وی افزود: با توجه به فراخوان‌های داده شده در بین پیمانکاران، شرکت پاریز با کمترین هزینه حاضر به همکاری شده و نسبت به جابه‌جایی ماشین آلات مورد نیاز پروژه مذکور اقدام کرد.

رئیس اداره راه و‌ ترابری خاش تصریح کرد: واحد نظارت راه و ترابری خاش نیز پس از انجام اقدامات نقشه‌برداری در زمینه جابجایی تیرهای برق موجود بر سر راه پروژه اقدام کرد.

معینی‌مقدم ادامه داد: هم اکنون این اداره منتظر ارسال پایه‌ها و لوازم مربوط به پل فلزی مذکور است که پس از عملیات نقشه‌برداری و مشخص شدن محل اجرا نسبت به آغاز عملیات، اقدامات لازم را انجام دهد.

وی با اشاره به انجام عملیات ترمیم ابنیه خسارت دیده از بارندگیهای فصلی اخیر در حوزه استحفاظی راه خاش بیان کرد: واحد راه و ترابری شهرستان خاش پس از مشخص شدن ابنیه فنی خسارت دیده با استفاده از نیروی کار در اختیار داشته، نسبت به ترمیم نقاط خسارت دیده در محورهای ایرنگان ـ باغک، خاش ـ ایرندگان، خاش ـ سنگان، سنگان ـ دره عالی، سنگان ـ درودی و خاش پشتکوه ـ گرنچین اقدام کرد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد