makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

نماینده خاش:روستاهای بالای ۲۰ خانوار دارای راه آسفالت میشوند

 نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام روستاهای بالای 20 خانوار تا پایان برنامه پنجم توسعه از راه آسفالت برخوردار می شوند.

 حمید رضا پشنگ ریگی سه شنبه شب در جلسه شورای اداری شهرستان خاش واقع در بخش ایرندگان اظهار داشت: بر اساس مصوبه مجلس، دولت برای اجرای طرح ‌های آبیاری تحت فشار و قطره ای 100 درصد هزینه های مربوطه را در مناطق محروم به صورت یارانه پرداخت می کند و در سایر نقاط نیز 85 درصد بر عهده دولت و 15 درصد دیگر با مشارکت مردم خواهد بود.

وی گفت: هدف مسئولان و نمایندگان مردم خدمت رسانی به شهروندان در جهت رفع نواقص، نارسایی ها و کاستی ها و گام برداشتن در جهت تحقق اهداف نظام است.

وی افزود: وکلای ملت در این راستا خود را موظف و مکلف کرده اند که در هر لحظه و در هر جا و مکان از حقوق مردم دفاع کرده و به رشد، توسعه و آبادانی شهرها و جامعه خود کمک کنند.

علیرضا شهرکی، فرماندار خاش نیز در این جلسه بیان داشت: نهادینه سازی استفاده مناسب از یارانه ها باید به صورت یک فرهنگ در جامعه در آید و خانوارها باید از محل یارانه ها به ایجاد اشتغال و انجام کارهای ماندگار مشکلات خود و اطرافیانشان را مرتفع سازند.

عبدالقادر ایرندگانی، بخشدار ایرندگان نیز در این جلسه گفت: نبود پزشک و دندانپزشک و کمبود امکانات و تجهیزات بهداشتی و درمانی، عدم استقرار بانک و نمایندگی ادارات دولتی، قطع مکرر برق و کمبود شدید آب آشامیدنی سالم، اختلال در خطوط ارتباطی تلفن همراه، نبود اورژانس، عدم تجهیز سالن ورزشی و نقص در گیرنده های صدا و سیما از مشکلات عمده در بخش ایرندگان است.

در این جلسه در خصوص تامین خودروی امدادی و پیگیری در جهت تهیه کانکس و مراکز امداد و نجات جاده ای، تامین خودرو جهت بازدید از مدارس، تخریب و بازسازی مدارس غیر استاندارد، ساخت سالن های ورزشی و نمازخانه در مدارس، احداث سدهای سرزردان و دادکان و استاندارد سازی بندهای سنگی ملاتی و اجرای طرح‌ های راهسازی، نصب ترانس‌ های جدید برای تقویت برق منطقه، ساخت دانشگاه پیام نور، اجرای طرح ‌های انتقال آب و شبکه ‌های آبرسانی تصمیماتی اتخاذ شد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد