makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

دفاع از مرزهای شرقی ایران در مقابل توطئه های دشمن بسیار مهم است

 رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور گفت: افزایش کشت مواد مخدر در افغانستان و پاکستان از توطئه های دشمنان برای انحراف جوانان مسلمان به ویژه ایران اسلامی است.

 سردار محمد رضا نقدی چهارشنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح سیستان و بلوچستان در تیپ 110 سلمان فارسی زاهدان به مناسبت هفته پاسدار اظهار داشت: دشمنان اسلام که توان شکست جوانان ما را در جبهه ها نداشتند، دور تا دور کشور سنگر زده اند تا از هر راهی که ممکن است به ایران اسلامی ضربه بزنند.

وی گفت: هوشیاری مرزبانان ایران اسلامی در دفاع همه جانبه از خاک کشور مانع عملی شدن تهدیدات آنان می شود

نقدی افزود: نتیجه ایثارگری و مقاومت ملت مسلمان ایران، پیروزی انقلاب اسلامی بود که امروز تمام کشورهای آزادی خواه از آن الگو برداری می کنند و مصمم هستند تا برای خروج از بند استکبار به دامن اسلام پناه ببرند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور بیان داشت: دفاع از مرزهای کشور راه بزرگان دین خدا است و اقداماتی که مرزداران غیور سیستان و بلوچستان برای حفظ مرزهای اسلام انجام می دهند قداست بالایی دارد.

وی گفت: پرچمی که مرزداران از آن دفاع می کنند پرچم شرافت بشریت است و هر اقدامی که ملت ایران در این راه انجام می دهد نزد خداوند بزرگ پاداش عظیمی دارد.

نقدی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شعبانیه که سال گذشته در شب میلاد حضرت ابوالفضل (ع) در پی عملیات انتحاری در مسجد جامع زاهدان به شهادت رسیدند افزود: شهدای شعبانیه که توفیق نثار جان خود را در راه خدا پیدا کردند و به سعادت شهادت در راه اسلام رسیدند سربازان واقعی امام حسین (ع) هستند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد