makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

گرما، توفان و ریزگردها سه بخش زندگی مردم سیستان و بلوچستان

ماینده مردم سراوان در مجلس شورای گفت: مردم سیستان و بلوچستان از گرمای شدید هوا و توفان شن گلایه داشتند، حال با اضافه شدن ریزگردهای عربی، زندگی برای آنها طاقت فرسا شده است.
 عبدالعزیز جمشیدزهی گفت: متاسفانه پدیده ریزگردها در کشور به معضلی بزرگ تبدیل شده، به نحوی که زندگی عادی مردم در این مناطق مختل شده است.
عضو کمیسیون بهداشت ودرمان و آموزش پزشکی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پدیده ریزگردهای عربی به همراه توفان شن، خسارت بسیار شدیدی به مردم مناطق استان‌های شرقی به خصوص سیستان و بلوچستان وارد کرده است.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی یاد آورشد: مردم سیستان و بلوچستان از گرمای شدید هوا و توفان شن گلایه داشتند، حال با اضافه شدن ریزگردهای عربی این موضوع طاقت مردم را طاق کرده است

عضو کمیسیون بهداشت ودرمان و آموزش پزشکی مجلس شورای اسلامی با بیان ای نکه ریزگردهای عربی حاوی خطرناکترین بیماری‏ها و منشاء بسیاری از امراض و نارحتی‏ها در بلند مدت هستند، گفت: اگر هرچه سریعتر چاره‏ای برای ریزگردهای عربی از طرف مسئولان اندیشیده نشود، در آینده‏ای نزدیک باید شاهد بروز انواع سرطان در بسیاری از استان‏های کشور باشیم.
وی خاطرنشان کرد: ضرورت دارد مسئولان وزارت امورخارجه، معاون حفاظت و محیط زیست و وزارت بهداشت و درمان و به خصوص وزارت کشور، چاره‏ای برای مقابله با تبعات ریزگردهای عربی در نظر گیرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد