makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

رونق اقتصادی منطقه آزاد چابهار رفاه و اشتغال به همراه خواهد داشت

 رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی اعلام کرد:با توجه به ظرفیت های قانونی موجود در منطقه آزاد این منطقه می تواند با به کارگیری توانمندی های خود رونق اقتصادی را ایجاد و به دنبال آن اشتغال پایدار در منطقه را باعث خواهد شد.
به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار، مهندس سعید رحیمی مدیر عامل سازمان افزود: تحقق این امر در گرو همکاری و همگرایی تمامی دست اندرکاران منطقه و استان سیستان و بلوچستان خواهد بود تا با استفاده از موهبت های قانونی تحولات مثبت در منطقه ایجاد و شاهد رشد و توسعه این خطه از میهن اسلامی باشیم.
مهندس رحیمی اظهارداشت: در یک سال گذشته با تعاملات ایجاد شده در سطح استان توفیقات بسیاری در حوزه های مختلف به دست آمده است و از جمله این اقدامات پیگیری احداث محور ریلی است که سه استان سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و رضوی را به یکدیگر متصل می نماید و موجب تکمیل حلقه ترانزیت محور شرق می گردد.
وی افزود از دیگر اقدامات انجام شده می توان به الحاق ۳۰۰ دستگاه کامیون با پلاک منطقه آزاد به ناوگان حمل و نقل استان سیستان و بلوچستان و نیز تسری قوانین منطقه آزاد به اسکله های شهید کلانتری و شهید بهشتی اشاره کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد