makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

مدیرعامل جدید منطقه آزاد چابهار منصوب شد

 شهباز یزدانی طی حکمی از سوی معاون رئیس جمهور و رئیس مرکز امور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، به عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل جدید سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار منصوب شد.

 طی حکمی از سوی حمید بقایی معاون رئیس جمهور و رئیس مرکز امور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، شهباز یزدانی به عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی چابهار منصوب و از خدمات سعید رحیمی قدردانی شد.

در این حکم آمده است: نظر به تجارب و سوابق ارزنده جنابعالی و به استناد ماده شش قانون چگونگی اداره مناطق آزاد و با توجه به تفویض اختیار ریاست محترم جمهوری، به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار منصوب می شوید.

در بخش دیگری از این حکم بر تکمیل شبکه های زیرساختی منطقه، جذب سرمایه گذاری به ویژه در حوزه های حمل و نقل و گردشگری، افزایش توانمندی های تولیدی و صادراتی، فراهم آوردن زمینه توسعه آموزش عالی در منطقه با بهره گیری از توان مجموعه های دانشگاهی داخلی و خارجی و حضور فعالانه در عرصه اقتصادی بین المللی تاکید شده است.

یزدانی، قبل از این سوابقی از جمله مدیر کل روابط عمومی و اموربین الملل سازمان تعاون روستایی، مشاور وزیر تعاون، مدیرکل امور بین الملل جهاد کشاورزی، معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی و نیز عضو هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار را در کارنامه کاری خود دارد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد