makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

اشتغالزایی مهم‌ترین دغدغه شهرداری ایرانشهر

 شهردار ایرانشهر گفت: ایجاد اشتغال برای جوانان و حل مشکل بیکاری در شهرستان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شهرداری ایرانشهر است.

نعیم پناه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: مشکلات اشتغالزایی شهرستان ایرانشهر به عنوان موتور محرکه بخش همچنان به قوت خود باقی است و تاکنون جلسات متعددی با حضور مسئولان شهرستان به منظور بررسی راهکارهای اشتغالزایی در شهرستان برگزار و در این زمینه بحث و تبادل نظر شده است.

وی افزود: متقاضیان دریافت تاکسی ون و سمند به منظور حل مشکل رانندگان، رفع معضل بیکاری در شهرستان و افزایش حمل و نقل عمومی در راستای رفاه حال شهروندان مبلغ هفت میلیون تومان وام دریافت می‌کنند.

پناه بیان کرد: با پیگیری مستمر و رایزنی‌های به عمل آمده، تسهیلات ویژه این افراد با هماهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) به متقاضیان داده می‌شود.

شهردار ایرانشهر تصریح کرد: مشارکت بخش خصوصی در اجرای اصل 44 قانون اساسی نیز از اهدافی است که شهرداری ایرانشهر برای انجام امورات رفاهی و خدماتی از توان این بخش استفاده می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: بیشتر مشکلات اشتغالزایی در شهرستان به دلیل عدم توان مالی شهروندان بوده که با حمایت فرماندار و کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان برطرف شده است.

پناه یادآور شد: بالغ بر 150 تاکسی فعال در شهرستان ایرانشهر مشغول به کار است که به زودی بر تعداد آنها افزوده می‌شود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد