makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

makoran مکران

مکران وبلاگ خبری-تحلیلی استان سیستان و بلوچستان

قدردانی از مدیر کل راه و ترابری جنوب سیستان و بلوچستان

خبرگزاری آریا-  مسئولین بخش ایرندگان شهرستان خاش از مدیر کل راه و ترابری جنوب استان سیستان و بلوچستان تشکر و قدردانی کردند.
به گزارش آریا، رئیس شورای اسلامی ، امام جمعه و بخشدار بخش ایرندگان با ارسال لوح سپاس از عملکرد ایوب کرد مدیر کل راه و ترابری در خصوص احداث راه دامن ایرندگان قدردانی کردند.
درقسمتی از این لوح سپاس آمده است : از زحمات و تلاشهای شما و همکارانتان در راستای ارائه خدمات مطلوب به مردم بخش ایرندگان شهرستان خاش و رضایت عمومی منطقه تشکر می شود.
مدیر کل راه و ترابری جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت : قطعه یک محور دامن به ایرندگان به طول 20 کیلومتر در حال احداث است و عملیات این محور به خاطر کوهستانی و سختی شرایط، انجام عملیات انفجار مکرر و کمبود اعتبار مصوب سالانه زمان زیادی را به خود اختصاص داده است.

وی گفت : امید است با تأمین اعتبار لازم، قطعه در دست اجرای این اداره کل در دهه مبارک فجر سال 90 به بهره ‌برداری برسد.
ستوده ادامه داد: پیشرفت فیزیکی این محور 80 درصد است و تاکنون بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه شده است.
ایوب کرد افزود: با افتتاح این محور دسترسی آسان تمام روستاهای بخش ایرندگان به شهرستان ایرانشهر امکان‌پذیر می‌شود.
وی گفت: همچنین راه ایرانشهر به ایرندگان 180 کیلومتر کوتاه‌تر شده و مسیر ایرانشهر به خاش از این محور 80 کیلومتر کاهش می‌یابد.
مدیر کل راه و ترابری نیز درمورد روند روبه رشد توسعه راه‌های روستایی ایرانشهر گفت: در سال 89 افزون بر 400 کیلومتر راه احداث شده که درمقایسه با سال‌های گذشته رشد چشمگیری داشته است.
وی افزود: مجموع اعتبارات ملی سال 89 در بخش راه روستایی 21 میلیارد تومان بوده است که پیش‌بینی می‌شود این رقم با رشد 120 درصدی در سال90 توسعه بیش از پیش راه‌های ایرانشهر را به‌دنبال داشته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد